کد خبر: 364174
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

فلاحت‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

جلسات غیرعلنی کلاه گشادی بر سر مجلس دهم بود/ مجلس دهم بیشترین جلسات غیرعلنی را داشته است/ جلسات غیرعلنی را غیردموکراتیک می‌دانم

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با تاکید بر اینکه جلسات غیرعلنی کلاه گشادی است که سر مجلس دهم گذاشتند، گفت: در تاریخ مجالس گذشته هیچ مجلسی تا این حد جلسات غیرعلنی نداشته است و این جلسات را غیردموکراتیک می‌دانم، چراکه هیچ یک از جلسات غیرعلنی مجلس دهم با هدف تصمیم‌گیری برگزار نشده بلکه توجیهی برای جلساتی بود که در خارج از مجلس برگزار شد.

جلسات غیرعلنی کلاه گشادی بر سر مجلس دهم بود/ مجلس دهم بیشترین جلسات غیرعلنی را داشته است/ جلسات غیرعلنی را غیردموکراتیک می‌دانم
کد خبر: 364174
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با این توضیح که مجلس دهم بیشترین تعداد جلسات غیرعلنی را در طول تاریخ مجالس گذشته داشته است، گفت: در جلسات غیرعلنی آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس نفس این مجلس را می‌گیرد و بزرگ‌ترین کلاه گشادی که در مجلس دهم سر نمایندگان رفته، جلسات غیرعلنی است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسات غیرعلنی نمایندگان مجلس مواضع‌شان را به طور مشخص اعلام می‌کنند، در قضیه افزایش قیمت بنزین هم چندین بار نمایندگان نظر مخالف‌شان را با افزایش اعلام کردند، ولی آقای لاریجانی به نمایندگی از طرف مجلس، نظر موافقش را با این افزایش قیمت در جلسه سران قوا اعلام کرد که مورد انتقاد نمایندگان واقع شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همه می‌دانند این نظر قوه مقننه نبود و نظر شخص ایشان بوده است. این از اشتباهاتی بود که مجلس پذیرفت.

فلاحت‌پیشه تاکید کرد: جلسات غیرعلنی مجلس را غیردموکراتیک می‌دانم چون هیچ یک از جلسات غیرعلنی مجلس دهم با هدف تصمیم‌‌گیری برگزار نشده است بلکه همه آن جلسات با توجیه تصمیماتی برگزار شد که در جایی خارج از مجلس برگزار شده بود.

این نماینده دور دهم مجلس اظهار کرد: این جلسات غیرعلنی آفت مجلس و کلاه گشادی بود که سر نمایندگان مجلس دهم رفت. در تاریخ مجلس تا این حد جلسات غیرعلنی نداشته‌ایم و این میزان جلسات غیرعلنی بی‌سابقه بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها