کد خبر: 364177
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۷:۱۷:۳۳
| |

میرحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

سوالات نمایندگان از وزیر علوم به صحن علنی ارجاع نشد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: هیچ کدام از سوالات اعضای کمیسیون آموزش از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صحن علنی ارجاع نشده است.

سوالات نمایندگان از وزیر علوم به صحن علنی ارجاع نشد
کد خبر: 364177
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۷:۱۷:۳۳

اعتمادآنلاین| میرحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره حضور منصور غلامی در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر علوم برای پاسخ به سوالات سه نفر از نمایندگان مجلس در این کمیسیون حاضر شد.

وی ادامه داد: غلامی به سوال حسن کامران نماینده مردم اصفهان درباره تضییع حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان توسط سازمان سنجش آموزش کشور پاسخ داد که مقرر شد سازمان سنجش به صورت مکتوب به سوال و ایرادات وارده از سوی نماینده اصفهان پاسخ دهد.

نماینده مردم گرمی در مجلس خاطر نشان کرد: رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس دیگر سوال کننده از وزیر علوم در صحن کمیسیون آموزش و تحقیقات بود که درباره ارائه نشدن مجوز انتشار نشریه های علمی و پژوهشی به افراد حقیقی سوال کرد که قرار شد در جلسه دیگری این موضوع بررسی شود که آیا می توان راهکاری در زمینه ارائه مجوزها یافت یا خیر.

وی با بیان اینکه بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس نیز سوال خود درباره مشکلات حوزه آموزش عالی و ارتقای دانشگاه ها در حوزه انتخابیه خود را از غلامی مطرح کرد، اظهار داشت: مقرر شد به وزارت علوم دو هفته برای بررسی بیشتر این موضوع وقت داده شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دیگر مهمان این کمیسیون را حجت السلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد و گفت: وی گزارشی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی این سازمان ارائه کرد و خواستار تصویب رشته معارف اسلامی برای اضافه شدن به رشته های دانشگاه های زیر مجموعه سازمان تبلیغات شد.

براساس آیین نامه داخلی مجلس، زمانی که سوال نماینده مجلس از وزیر مورد سوال قرار گرفته در کمیسیون تخصصی مطرح شود و آن نماینده از پاسخ های وزیر قانع نشود، سوال برای طرح در صحن علنی به هیات رییسه ارجاع می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها