کد خبر: 364317
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۰:۳۲:۰۷
| |

نبرد حریفان سنتی بسکتبال در هفته هشتم لیگ برتر

ماهشهر میزبان حساس‌ترین دیدار از هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال است، جایی که پتروشیمی و مهرام 2 حریف سنتی و مدعی لیگ به مصاف هم می‌روند.

نبرد حریفان سنتی بسکتبال در هفته هشتم لیگ برتر
کد خبر: 364317
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۰:۳۲:۰۷

اعتمادآنلاین| در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال که فردا پنجشنبه برگزار می‌شود، پتروشیمی تیم صدرنشین و مدعی لیگ برتر میزبان مهرام تهران دیگر تیم مدعی لیگ است. ماهشهری‌ها که ترکیبی قدرتمند دارند و بعد از چند فصل دوری از قهرمانی می‌خواهند دوباره بر بام بسکتبال کشور قرار بگیرند تا این هفته بدون شکست کارشان را ادامه داده‌اند و صدرنشین هستند. هیچ تیمی تا این هفته ترمز پتروشیمی را نکشیده و حالا این تیم در هفته هشتم میزبان یکی از حریفان اصلی‌اش است.

پتروشیمی و مهرام بارها در فینال لیگ به میدان رفته‌اند که در آخرین تقابلشان مهرام برنده بود. در 2 فصل قبل، پتروشیمی و مهرام برای رسیدن به فینال لیگ تلاش می‌کردند. در یک طرف پتروشیمی بود که با هدایت «مهران شاهین‌طبع» و با یک جین ملی‌پوش و بازیکن خارجی توانمند قرار داشت و در طرف دیگر مهرام که با هدایت «مصطفی هاشمی» و ترکیبی از بازیکنان جوان وارد میدان شد. در پایان تقابل این 2 تیم مهرام به فینال لیگ رسید و نائب قهرمان شد. پتروشیمی هم به مقام سوم رسید.

حالا مهرام بعد از یک فصل دوری دوباره به لیگ برتر بازگشته و پس از هفت هفته دوباره این 2 حریف سنتی و مدعی به مصاف هم می‌روند. البته هر 2 تیم فعلا بدون بازیکن خارجی در لیگ هستند و به طور قطع شرایطشان در مرحله پلی‌آف متفاوت خواهد شد با این وجود تقابل این 2 حریف حساس خواهد بود.

در دیگر دیدارهای هفته هشتم مدعیان کار آسانی دارند. شهرداری گرگان دیگر تیم بدون شکست لیگ در خانه به مصاف شورا و شهرداری قزوین می‌رود و در خانه کار سختی نخواهد داشت.

نفت آبادان دیگر تیم بدون باخت لیگ است که در هفته هشتم در خانه به میدان می‌رود و باید برابر رعد پدافند شهرکرد به میدان برود که با 2 برد در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

شیمیدر قم دیگر مدعی این فصل که بعد از سه باخت در هفته گذشته طعم پیروزی را چشید فردا به مصاف نیروی زمینی تهران می‌رود و دوباره در سالن آزادی بازی خواهد کرد. شیمیدر هم‌اکنون در جدول پنجم است و نیروی زمینی با یک پیروزی در رده دوازدهم قرار دارد.

در دیگر دیدارهای هفته هشتم، اکسون تهران به بندرعباس سفر کرده و با شهرداری این شهر رقابت می‌کند، توفارقان آذرشهر در خانه میزبان مس کرمان قعرنشین لیگ است و آویژه صنعت مشهد و ذوب آهن اصفهان در مشهد برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

برنامه هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است:

پتروشیمی - مهرام

شهرداری گرگان - شورا و شهرداری قزوین

نفت آبادان - رعد پدافند شهرکرد

نیروی زمینی - شیمیدر

شهرداری بندرعباس - اکسون تهران

توفارقان آذرشهر - مس کرمان

جدول رده‌بندی:

1.پتروشیمی

2.شهرداری گرگان

3.نفت آبادان

4.مهرام

5.شیمیدر

6.اکسون

7.آویژه صنعت

8.توفارقان

9.رعد پدافند

10.ذوب‌آهن

11.شهرداری بندرعباس

12.نیروی زمینی

13.شورا و شهرداری قزوین

14.مس کرمان

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها