کد خبر: 364372
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۱:۴۷:۵۹
| |

افزایش 600 دلاری قیمت بیت کوین پس از سقوط چند روزه

پس از چندین روز کاهش قیمت، بیت کوین بالاخره یک افزایش ناگهانی را تجربه کرد و در عرض چند ساعت 600 دلار افزایش یافت و به بیش از 7 هزار دلار رسید.

افزایش 600 دلاری قیمت بیت کوین پس از سقوط چند روزه
کد خبر: 364372
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۱:۴۷:۵۹

اعتمادآنلاین| پس از چندین روز کاهش قیمت، بیت کوین بالاخره یک افزایش ناگهانی را تجربه کرد.

برترین ارز مجازی دنیا در عرض چند ساعت 600 دلار افزایش یافت و به بیش از 7 هزار دلار رسید. ارزش بیت کوین به پایین ترین حد از ماه می تا به امروز رسیده بود.

کاهش قیمت بیت کوین در روزهای جمعه و دوشنبه پس از بی ثباتی بازار به دنبال تحولات چین به وجود آمد. چین مجدداً سخت گیری در مورد تبادلات مالی غیرقانونی در کشور را تشدید کرده است.

علی رغم کاهش قیمت قابل توجه، برخی متخصصان ارز مجازی ادعا می کردند که بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری است.

پیتر وود، مدیر عامل پلتفرم تجاری آنلاین «کوین برپ» گفت سقوط دوباره ارزش بیت کوین به خاطر ماهیت ارز مجازی است. این اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود.

« ولی سرمایه گذاران تازه وارد خیالشان راحت باشد که ارزش بیت کوین به احتمال زیاد دوباره افزایش می یابد و تازه واردان به عرصه ارز مجازی در حال حاضر بهترین فرصت را برای سرمایه گذاری دارند».

پیش بینی قیمت بیت کوین به خاطر بی ثبات بودن آن بسیار سخت است. قیمت آن در دو سال گذشته بین 3 هزار تا 20 هزار دلار در نوسان بوده است.

قیمت 7300 دلاری بیت کوین در حال حاضر، بیش از دو برابر قیمت سال گذشته در همین زمان است ولی تا کمتر از نصف قیمتی که در اواخر 2017 داشت کاهش یافته است.

وود گفت:« با وجود اینکه هیچ کسی در واقع نمی داند ارزش ارز های مجازی در آینده نزدیک چقدر خواهد بود، روند طی شده در گذشته یک افزایش احتمالی بزرگ را حداقل تا 12 ماه آینده نشان می دهد».

برخی از خوشبینانه ترین پیش بینی ها برای بیت کوین نشان می دهد ارزش این ارز مجازی تا 2023 به 250 هزار دلار می رسد. جان مک آفی، پیشگام امنیت سایبری شرط می بندد که ارزش بیت کوین تا پایان 2020 به یک میلیون دلار می رسد.

یک پیش بینی محافظه کارانه تر از «پلن بی» تحلیلگر ارز مجازی اینگونه است که:« می خواهید مرا دیوانه بنامید، ولی تعجب نمی کنم اگر بیت کوین 2019 را با 10 هزار دلار به پایان برساند .فرصت هایی مانند این برای سرمایه گذاران نادر هستند».

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها