سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه خبر داد که سبب بارش باران و برف و کاهش نسبی دما می‌شود.

سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود
کد خبر: 364899
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ ۰۹:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| صادق ضیاییان، با بیان اینکه در روز جمعه در برخی نقاط استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب و استان‌های واقع در زاگرس مرکزی بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود، گفت: همچنین در شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی نیز بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

او با اشاره به اینکه در روزهای شنبه و یکشنبه در غالب مناطق کشور جو پایدار و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت همراه با غبار پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: روز دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و سبب بارش باران و برف و کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غربی، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در روز سه شنبه سامانه بارشی به غیر از شمال غرب همچنان در مناطق ذکر شده در روز قبل فعال بوده و بخش‌های شمال شرق و شرق کشور را در بر می‌گیرد.

ضیاییان با اشاره به وضعیت هوای پایتخت طی امروز و فردا نیز تصریح کرد: هوای تهران امروز جمعه نیمه ابری و غبارآلود با احتمال مه صبحگاهی و در بعضی ساعات افزاش ابر با حداکثر دمای 14 و حداقل دمای 6 درجه سانتیگراد و فردا کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و اواسط روز وزش باد با حداکثر دمای 15 و حداقل دمای 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها