کد خبر: 365495
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۹:۴۳:۱۳
| |

امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خانواده شهدا:

نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا، الگوی عملی در تربیت موفق فرزندان انقلابی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خانواده شهیدان کیهانی نژاد و رستمیان بر نقش بی بدیل مادران و همسران شهدا در تربیت موفق فرزندانی انقلابی تاکید کرد.

نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا، الگوی عملی در تربیت موفق فرزندان انقلابی است
کد خبر: 365495
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۹:۴۳:۱۳

اعتمادآنلاین| امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با حضور در منزل خلبانان شهید پرویز کیهانی‌نژاد و جاویدالاثر علیرضا رستمیان با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر نصیرزاده در دیدار با خانواده این شهدا گفت: نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا در تربیت موفق فرزندان انقلابی که میراث داران شایسته شهدا هستند باید بعنوان الگوی عملی در جامعه تبیین و ترویج شود .

وی ضمن تمجید از صبوری و چشم انتظاری همسر و فرزند خلبان جاوالاثر رستمیان، اهتمام همسر این شهید در تربیت فرزند صالح و شایسته را مصداق عینی ایثار برشمرد و تاکید کرد: جامعه امروز ما در معرض تهاجم گسترده فرهنگی قرار گرفته و به معرفی الگوهای عینی از این نوع، بسیار نیازمند است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه قطعا اجر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کمتر از اجر جهاد و شهادت نیست خاطرنشان کرد: نکوداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تکریم خانواده این عزیزان توسط مسئولان در همه رده‌ها ضرورت دارد .

همسر شهید خلبان رستمیان نیز، این دیدارها را نشانه جریان داشتن خون ایثار و جهاد در کالبد نیروی هوایی ارتش عنوان و از دیدار و سرکشی فرمانده نیروی هوایی ارتش و مسئولان این نیرو تشکر و قدردانی کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها