کد خبر: 366693
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۶:۴۴:۰۹
| |

الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه:

مسئولان نباید خود را جدا از مردم بدانند

محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه، گفت: مردم در اعتراضات اخیر برای گرانی بنزین، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

مسئولان نباید خود را جدا از مردم بدانند
کد خبر: 366693
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۶:۴۴:۰۹

اعتمادآنلاین| محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضائیه، امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری در نطنز گفت: مردم اعتراضات به حقی برای گرانی بنزین داشتند ولی وقتی دیدند اغتشاشگران قصد ضربه به مردم و مسئولان را دارند، صف خود را از آنان جدا کردند.

وی افزود: بعد از گرانی بنزین مردم به صورت مسالمت آمیز خواسته به حقی داشتند و مخالف گرانی بنزین بودند ولی عده ای از این فرصت سو استفاده کردند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: بعد از آغاز اغتشاش و آشوب توسط عده ای فرصت طلب و تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم از اعتراض به حق خود دست کشیده و به خانه ها بازگشتند.

وی تصریح کرد: وقتی در هشت ماه گذشته افزایش قیمت های زیادی داشته ایم و یک باره بنزین هزار تومانی سه هزار تومان می شود و هیچ افزایش حقوقی هم نبوده، قطعا به مردم فشار وارد می شود.

الفت خاطرنشان کرد: مردم با رعایت همه موازین اعتراض آرام و مسالمت آمیزی داشتند که عده ای که به دنبال بهانه بودند و دست به آشوب و درگیری و نا امنی زدند.

وی گفت: مدیران و مسئولان ما مگر در این مدت که بنزین گران شده خلاقیت و یا ایده ای برای رفع مشکلات مردم داشته اند و کاری کرده اند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: مسئولان نباید خود را جدا از مردم بدانند و باید این را بدانند که خادم ملت بوده و برای رفع مشکلات و نیازهایشان باید تلاش کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها