کد خبر: 367815
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۳:۴۷:۰۰
| |

امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس:

توضیحات وزیر نفت درباره محورهای استیضاح قانع کنده نبود/ جلسه بعدی استیضاح وزیر نفت فردا در کمیسیون انرژی برگزار می شود

احمدامیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه توضیحات وزیر نفت درباره 2محور از محورهای هشت گانه استیضاح قانع کننده نبود، گفت: وزیر نفت درباره افزایش قاچاق سوخت و عدم توجه به توسعه پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و فرآوردهای نفتی که از محورهای طرح استیضاح او است، توضیحاتی داد که قانع کننده نبود.

توضیحات وزیر نفت درباره محورهای استیضاح قانع کنده نبود/ جلسه بعدی استیضاح وزیر نفت فردا در کمیسیون انرژی برگزار می شود
کد خبر: 367815
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۳:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ احمدامیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز قوه مقننه با حضور در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه استیضاح وزیر نفت، گفت: این جلسه ظهر امروز در کمیسیون انرژی مجلس برگزار شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه زنگنه، وزیر نفت حضور داشت، اظهار کرد: وزیر نفت درباره افزایش قاچاق سوخت و عدم توجه به توسعه پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و فرآوردهای نفتی که از محورهای طرح استیضاح وی است توضیحاتی ارائه کرد که قانع کننده نبود.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: به دلیل اینکه زمان برای بررسی سایر مواد این طرح وجود نداشت قرار براین شد تا وزیر نفت در جلسه ای دیگر در کمیسیون انرژی حضور بیابد و توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کند که این جلسه فردا دوشنبه 18 آذر خواهد بود.

به گزارش «اعتمادآنلاین»، طرح استیضاح وزیر نفت اخیرا از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس تدوین و با 80 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد که این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون انرژی ارجاع شده است. تاکنون 2 جلسه برای بررسی این طرح با حضور بیژن زنگنه در این کمیسیون برگزار شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها