کد خبر: 369507
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۱:۱۵:۰۴
| |

موفقیت فیلم جدید دواین جانسون در روز شکست کلینت ایستوود

با وجود نامزدی فیلم «ریچارد جیول» در برخی جشنواره‌ها، فیلم جدید کلینت ایستوود یکی از بدترین فیلم‌های این کارگردان در گیشه‌های فروش محسوب می‌شود.

موفقیت فیلم جدید دواین جانسون در روز شکست کلینت ایستوود
کد خبر: 369507
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ ۱۱:۱۵:۰۴

اعتمادآنلاین| آخرین فیلم سونی در پایان سال میلادی «جومانجی: مرحله بعدی» است که پیش بینی می‌شود تا روز جمعه 16 تا 18 میلیون دلار بفروشد. گفته می‌شود این فیلم تا پایان هفته (یکشنبه) به افتتاحیه بیش از 45 میلیون دلار دست پیدا کند.

این دنباله سینمایی که بازیگرانی مثل دواین جانسون و کوین هارت در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، هیچ مدعی برای رقابت و صدرنشینی این هفته هالیوود ندارد.

دو فیلم سینمایی «ریچارد جیول» از کلینت ایستوود و «کریسمس سیاه» به تازگی اکران شدند، اما پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند و افتتاحیه آن‌ها کمتر از 6 میلیون دلار برآورد شده است. پیش بینی شده بود این دو فیلم در محدوده 10 میلیون دلار فروش کنند.

فیلم سینمایی «ریچارد جیول» شاید تنها 4 تا 6 میلیون دلار فروش داشته باشد که یکی از کمترین افتتاحیه گیشه برای فیلمی به کارگردانی کلینت ایستوود است.

تخمین 16 تا 18 میلیون دلاری جومانجی هم شامل فروش 4.7 میلیون دلاری این فیلم در گیشه روز سه شنبه می‌شود. این فیلم در حالی یک هفته زودتر از «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» اکران می‌شود که اولین قسمت آن با عنوان «به جنگل خوش آمدید» با افتتاحیه 36 میلیونی یک هفته بعد از «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (افتتاحیه 220 میلیون دلار) اکران شده بود.

«جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در سال 2017 اکران شد و 962 میلیون دلار در گیشه جهانی و 405 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها