اهدای 2000 بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان خوزستان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام

مدیرعامل بنیاد احسان از دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای بسیج تمام امکانات ستاد به منظور امدادرسانی به سیل زدگان خوزستان و همچنین جبران خسارت مردم آسیب دیده داد.

اهدای 2000 بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان خوزستان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام
کد خبر: 371337
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ ۱۵:۳۱:۰۴

اعتمادآنلاین| محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر بیان کرد: از لحظه وقوع سیل روزهای اخیر در خوزستان، نیروهای جهادی ستاد اجرایی فرمان امام بلافاصله به مناطق آسیب دیده اعزام شدند و ضمن امدادرسانی، اقدام به توزیع مواد غذایی، دارو، چادر، پتو و اقلام ضروری و همچنین راه اندازی آشپزخانه و توزیع روزانه 3000 پرس غذای گرم در مناطق سیل‌زده کردند.

وی با اشاره به درخواست نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای ارسال کمک‌های بیشتر گفت: به دستور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، تعداد 20دستگاه لجن‌کش و کف‌کش جهت کمک به تخلیه منازل آسیب دیده به منطقه ارسال شد.

مدیرعامل بنیاد احسان همچنین از اهدای 2000بسته کامل لوازم خانگی به سیل زدگان خبر داد و افزود: این بسته‌ها هم اکنون آماده هستند و به محض پایان مراحل تخلیه آب و اعلام اسامی توسط استانداری خوزستان، به مردم شریف خوزستان اهدا خواهند شد.

ترکمانه به اعزام دو کاروان سلامت اشاره کرد و گفت: از فردا دو کاروان سلامت احسان هم در اهواز و آبادان مستقر میشوند که توسط پزشکان متخصص جهادی بنیاداحسان به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به افراد آسیب دیده خواهند پرداخت‌.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها