کد خبر: 371375
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بدبین‌ترین منطقه جهان کجاست؟

بدبین‌ترین منطقه جهان در نقطه‌ای از این کره خاکی قرار گرفته است که هیچ‌کس تصور نمی‌کند چنین شرایطی داشته باشد.

بدبین‌ترین منطقه جهان کجاست؟
کد خبر: 371375
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدعماد حسینی- بدبین‌ترین منطقه جهان در نقطه‌ای از این کره خاکی قرار گرفته است که هیچ‌کس تصور نمی‌کند چنین شرایطی داشته باشد.

به گزارش اعتمادآنلاین، بی‌بی‌سی طی گزارشی در این رابطه خبر داد: ساکنان «پولانکا» (Puolanka) یکی از شهرهای کوچک فنلاند آن‌قدر خبرهای بد و منفی شنیدند که این شهر به بدبین‌ترین منطقه فنلاند تبدیل شد.

این بدبینی به حدی است که اهالی آن برای خود اتحادیه بدبینان تشکیل داده و به مسافرانی که قصد دارند به این شهر وارد شوند در مورد اینکه به چه منطقه‌ای سفر می‌کنند هشدار می‌دهند.

پیش از ورود به این شهر تابلوهایی با رنگ زرد نصب شده که روی آنها عبارت «آیا راهت را گم نکردی؟ اینجا پولانکا است» نوشته شده است.

بر یکی دیگر از این تابلوها هم نوشته شده است: «به پولانکا نزدیک می‌شوید. هنوز فرصت بازگشت دارید.»

تامی رایالا مدیر اجرایی اتحادیه بدبینان شهر به بی‌بی‌سی می گوید: برخی از ما آرزو داریم با این تابلوها تصادف کنیم و از دست آنها راحت شویم، اما به هر روی بدبینی به شاخصه‌ای برای شهر پولانکا تبدیل شده است.

این شاخصه باعث شد شهر، جشنواره بدبینی و یک برنامه موسیقی را میزبانی کند و صاحب فروشگاه اینترنتی‌ای شود که در آن ایده‌های بدبینی به شکلی طنزآمیز مطرح و ویدئوهایی در رابطه با بالاترین انواع بدبینی عرضه شود.

جمعیت این شهر بسیار کوچک 2600 نفر است که 37 درصد از آنها بالای 64 سال سن دارند.

جمعیت این منطقه نسبت به دهه 80 قرن گذشته نصف شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها