حجت نظری، عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم تعطیلی ادارات و مدارس در روزهای آلوده

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: دولت روحانی می‌خواهند به هر ضرب و زوری شده شهر را تعطیل نکنند و این یک اقدام افراطی است.  

لزوم تعطیلی ادارات و مدارس در روزهای آلوده
کد خبر: 371798
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۱:۳۶:۴۰

اعتمادآنلاین| حجت نظری، عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورا با بیان اینکه در موضوع آلودگی هوا نتوانستیم به وظیفه خود عمل کنیم، گفت: متأسفانه دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نتوانستند به درستی به وظیفه خود عمل کنند و این اصلا قابل انکار نیست اما واقعیت این است که یک زمان‌هایی باید تلاش کنیم حداقل مسکن به این جامعه تزریق شود.

وی با بیان اینکه در دولت احمدی نژاد به بهانه آلودگی هوا شهر را تعطیل می‌کردند که اقدامی افراطی بود اما اینکه در دولت روحانی به هر ضرب و زوری شده می‌خواهند شهر را تعطیل نکنند یک اقدام تفریطی است، گفت: دیروز بحث تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها مطرح شد اما بعدا وزارت علوم و دانشگاه آزاد این موضوع را تکذیب کردند و کلاس‌های درس دایر شد و همین امر باعث تردد بیشتر خودرو و افزایش شاخص آلودگی هوا شد تا آنجا که به مرز ناسالم برای تمامی گروه‌ها رسید.

نظری با بیان اینکه فکر می‌کنم یک زمان‌هایی ما حرف زدن را بلد نیستیم و فکر می‌کنیم اگر شهر را تعطیل نکنیم خیلی اتفاق خاصی می‌افتد، گفت: واقعا اینگونه نیست و خیلی وقت‌ها نشان داده‌ایم که اگر یک هفته کشور را تعطیل کنیم هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد. منتها ما اصرار داریم که اگر ادارات باز باشد کشور را تعطیل نکرده‌ایم.

وی افزود: از استانداری تهران می‌خواهیم که از چند روز قبل اطلاع رسانی کرده و چند روز را پشت هم تعطیل کنند تا خانواده‌ها در کنار فرزندانشان بتوانند از شهر خارج شده و شاید قدری پایتخت با این «مسکن» هوایش تمیز شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها