«فرمالیته» به ایستگاه پایانی رسید/ آغاز بلیت فروشی هفته پایانی

نمایش فرمالیته به نویسندگی و کارگردانی علی صفری هفته پایانی اجراهای خود در پردیس تئاتر شهرزاد را پشت سر خواهد گذاشت.

«فرمالیته» به ایستگاه پایانی رسید/ آغاز بلیت فروشی هفته پایانی
کد خبر: 371806
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۱ ۱۱:۴۶:۵۰

اعتمادآنلاین| نمایش فرمالیته به نویسندگی و کارگردانی علی صفری هفته پایانی اجراهای خود در پردیس تئاتر شهرزاد را پشت سر خواهد گذاشت، این اثر از ابتدای آذر ماه روی صحنه رفته و تاکنون با استقبال قابل قبولی روبرو شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، و به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر سه گانه، فرمالیته تازه‌ترین تجربه گروه تئاتر سه گانه روایت شهری است که تنها 9 نفر جمعیت دارد، شهری که قوانینی در آن لحاظ شده که بر هم زدن هر کدام از آن قوانین تمامیت آن را زیر سوال می‌برد، در قانون اول شهر نوشته شده است: شهر از 9 نفر جمعیت تشکیل شده که کاهش یا افزایش در آن خلاف قوانین خواهد بود.

صفری نویسنده و کارگردان این نمایش اثر خود را مانیفستی اعتراضی به شرایط موجود در کشور دانسته و کمدی را ابزاری مناسب برای جذب مخاطب در تمامی سطوح می‌داند، او با تاکید بر سویه اعتراضی فرمالیته بیش از وجهه تئاتریکال چهارمین اثر خود در سال جاری را به پایان می‌رساند.

پیش از فرمالیته آثاری همچون کرونوس، آشویتس زنان و جویستیک به نویسندگی علی صفری طی سال جاری اجرا شده‌اند که در دو اثر کارگردانی نیز بر عهده نویسنده بوده است.

سلاله ارغوان، احسان خان محمدی، هامون خان محمدی، نجمه صفایی، حامد عابدی، شیده غفاریان، نگین فیروزمنش، اریک قاراسمیان، مجید قفلی، امیرعلی گودرزی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فهرست کامل عوامل نمایش فرمالیته عبارتند از: تهیه‌کننده: مسعود حمزه‌ای، طراح لباس: متین کی منش، طراح گریم: رها حاجی زینل، طراح نور: صالح رجایی، طراح گرافیک: مسعود امینی، طراح تیزر: امین یوسفی، دستیار اول کارگردان: محمدامین فرج خواه، موسیقی: مهسا جهانی (ملودیکا)، شهاب پورچراغ (هنگ درام)، سینا هوشمند (کوبه‌ای)، مدیر صحنه: سارا مددی، عکاس: رضا جاویدی، علیرضا محبوبی، اجرای گریم: سما رحمتی، مریم سرهانی، دستیار لباس: مبینا بختیاری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها