«جهان با من برقص» از چهارشنبه روی پرده سینماها می‌رود

فیلم سینمایی «جهان با من برقص» با کارگردانی سروش صحت از 11دی و با نزدیک شدن به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده سینماها می‌رود.

«جهان با من برقص» از چهارشنبه روی پرده سینماها می‌رود
کد خبر: 373436
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۸ ۱۵:۳۲:۱۱

اعتمادآنلاین| غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره جلسه هشتم دی‌ این شورا گفت: «براساس مصوبه شورا فیلم «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت از چهارشنبه 11 دی‌ در سینماها اکران می‌شود.»

علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسمخانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «جهان با من برقص» به طور مشترک توسط سروش صحت و ایمان صفایی نوشته شده است و محمدرضا تخت‌کشیان تهیه این فیلم را بر عهده دارد.

فرجی همچنین درباره وضعیت اکران دیگر فیلم‌ها گفت: «وضعیت فروش دیگر فیلم‌های روی پرده بررسی شد و اکران آن‌ها با توجه به کف فروش فیلم‌ها همچنان ادامه دارد.»

سخنگوی شورای صنفی همچنین با اشاره به نزدیک شدن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و این موضوع که نزدیکی به جشنواره در کم شدن یا میزان فروش فیلم‌ها تاثیر دارد گفت: «میزان فروش هر فیلمی بستگی به تبلیغات و ارزش خود اثر دارد.

پیش‌تر هم رخ داده است که فیلمی در ایام جشنواره و یا نزدیک شدن به آن اکران شده است اما فروش خوبی داشته و با توجه به همین موضوع نمی‌توان گفت که نزدیک شدن به جشنواره می‌تواند در کم‌تر یا بیش‌تر فروخته شدن یک اثر سینمایی تاثیر بگذارد.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها