کد خبر: 373709
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ۱۲:۲۴:۰۰
| |

مهرداد بذرپاش:

مسئله امروز کشور ‌اقتصاد است / الباقی دوقطبی‌ها‌ برای فریب مردم مطرح می‌شود

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اصل مسئله امروز کشور ما اقتصاد است، الباقی دوقطبی‌ها، تنها برای فریب مردم مطرح می‌شود.

مسئله امروز کشور ‌اقتصاد است / الباقی دوقطبی‌ها‌ برای فریب مردم مطرح می‌شود
کد خبر: 373709
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۹ ۱۲:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مهرداد بذرپاش پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلای بیت‌المقدس اراک، با تأکید بر ضرورت بر سر کار آمدن مسئولان متعهد اظهار داشت: باید مسئولان تعهدبگیر از دشمن و تعهدپذیر در مقابل مردم سر کار بیایند، گام دوم انقلاب یعنی "تکرارنکردن" تجارب منفی و "تکرار" تجارب مثبت که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امروز از معرفت مردم و شکوه حضورشان در مراسمی مانند 9 دی، آن هم پس از 40 سال ایستادگی و تحمل مشکلات، عده‌ای باید خجالت بکشند.

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دوقطبی لیبرالیسم و کمونیسم، با پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل به سه‌قطبی جدی‌ای شد که بعد از فروپاشی کمونیسم، جهان به دوقطبی انقلاب اسلامی و لیبرالیسم تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی، غربی‌ها 70، 80 سال فرصت سازندگی داشتند، در ایران ما تنها 31 سال از جنگ می‌گذرد، علی‌رغم همه‌ سیاه‌نمایی‌ها و مشکلات بیرونی و درونی، پیشرفت قابل توجهی در کشور اتفاق افتاده است، نقد جدی داریم اما ناامیدی سم مهلک است.

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: طی سال‌های اخیر، در کشور 3 مقطع تاریخی تحریم داشتیم، قبل از 2006 که تحریم مقطعی بود و از 2006 تا 2009 تحریم جامع ایران و لیبی بود‌، که ما را به‌بهانه تروریسم و لیبی را به‌جرم حقوق بشر تحریم کردند.

بذرپاش افزود: اما مقطع سوم تحریم که تا امروز ادامه دارد، از اتفاقات سال 88 شروع شد، عده‌ای نامرد، از داخل به دشمن بیرونی پیام فرستادند که برای تضعیف و خسته‌کردن حکومت اسلامی، باید تحریم‌های شدید وضع شود، این پالس‌ها منجر به تحریم جامع شد که تمام ارکان اقتصادی کشورمان را فرا گرفت.

تجمع

تجمع

وی تصریح کرد: بازیگران اصلی تولید تحریم، امروز با زبان‌درازی عوام‌فریبی می‌کنند و مردم را می‌ترسانند که "اگر فلان معاهده را نپذیریم، تحریم می‌شویم"! شما خودتان عامل تحریم بودید، حالا ژست حق‌به‌جانبی می‌گیرید و طلبکارید؟!

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: تصمیم اخیر بنزین، هم در مدل و هم در نوع و هم در اجرا، غلط بود، ملت ایران پای آرمان خود خون عزیزانش را داده است و عموم مردم، علما و بزرگان زحمت فراوان کشیده‌اند، مگر عده‌ای می‌توانند به‌راحتی اموال بیت‌المال را بخورند؟

بذرپاش ادامه داد: گام دوم انقلاب، نه به 40 سال اول نیست، تکرار نقاط مطلوب و رفع نقاط ضعف است، چله دوم انقلاب، دوران "نه" گفتن به ضعف‌های سابق است.

وی عنوان کرد: اگر حواس‌مان نباشد، ما را با دوقطبی‌های فرعی و کاذب فریب می‌دهند، نان اهل فریب در دوقطبی‌های دروغین پخت می‌شود.

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس افزود: اصل مسئله امروز کشور ما اقتصاد است، الباقی دوقطبی‌ها، تنها برای فریب مردم مطرح می‌شود.

بذرپاش تصریح کرد: این که دست روی دست بگذاریم و مردم پای کار نیایند و فکر کنیم به همین راحتی یک مجلس یا دولتی سر کار بیاید و "سوپرمن‌وار" رفع مشکل کنند، اشتباه است، باید نهضت مردمی و جنبش حل مسئله به‌راه بیفتد که همین جوانان انقلابی که بر نظام مسائل کشور اشراف دارند، پیشگام حل مشکلات شده‌اند.

وی بیان کرد: در مجلس و دولت بعدی باید جوانانی که رهبران تغییر هستند و برای مسائل اصلی کشور راه‌حل دارند، با حمایت مردم، شانه زیر بار مسئولیت‌ها بدهند، مدل گام دوم انقلاب، مردمی‌شدن همه‌ امور باید باشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها