کد خبر: 374276
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۱:۲۵:۳۵
| |

عضو جدید سازمان تیم‌های ملی:

نخبه‌ها به مسابقات داخل سالن چین اعزام خواهند شد

عضو جدید سازمان تیم‌های ملی گفت: نیازی نیست نخبه‌ها نگران باشند هر ورزشکاری که رکورد مطلوب و قابل قبولی داشته باشد، به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام خواهد شد.

نخبه‌ها به مسابقات داخل سالن چین اعزام خواهند شد
کد خبر: 374276
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۲ ۱۱:۲۵:۳۵

اعتمادآنلاین| «قاسمعلی فیروزی» با بیان اینکه این موضوع در تازه ترین جلسه سازمان تیم‌های ملی مطرح و آرای لازم را بدست آورده است، اظهار داشت:‌ هفته آینده مسابقات دو و میدانی داخل سالن دهه فجر در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب را با شرکت هشت تیم خارجی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در این مسابقات که مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در چین است، برترین ها به اردوی این تیم دعوت و در رقابت دیگری ورزشکاران اعزامی انتخاب خواهند شد.

عضو جدید سازمان تیم‌های ملی دو و میدانی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا بهمن‌ماه در چین برگزار می‌شود، اضافه کرد: فدراسیون دو و میدانی برای شرکت ورزشکاران در مسابقات یاد شده ورودی در نظرگرفته است و هر ورزشکاری که ورودی مرحله اول را کسب کند و در اردوی متصل به این رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی داشته باشد، به این رقابت‌ها اعزاهم خواهد شد.

با تصمیم فدراسیون دو و میدانی «بهنام شیری» و «حسین رسولی» 2 قهرمان نامدار کشورمان که اتفاقا با مربیان داخلی به عناوین ملی و بین المللی کسب کردند، برای برگزاری اردوی سه ماه به بلاروس اعزام می‌شوند.

فیروزی در این باره نیز گفت: این تصمیم در گذشته گرفته شده و من در آن دخالتی نداشتم اما این موضوع نیز برای خودم هم جای سوال داشت به هرحال این تصمیم گرفته شده و هماهنگی‌های لازم نیز در این رابطه به انجام رسیده است.

وی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان نیز تاکید کرد: «احسان حدادی» پرتاب‌گر دیسک و نایب قهرمان بازی‌های المپیک 2012 لندن در تهران تمرینات خود را دنبال می‌کند و قرار است در صورت هماهنگی با مربی آمریکایی خود زمان برگزاری اردوی‌های برون مرزی خود را مشخص کند.

«حسن تفتیان» دونده دوهای سرعت 100 و 200 متر نیز درحال پی گیری و برنامه‌ریزی برای ادامه تمرینات آماده سازی در فرانسه است.

«مهدی پیرجهان» دونده دوهای 400 متر با مانع نیز در تمرینات خود را زیر نظر مربی داخلی پیگیری می‌کند و برنامه‌ای برای برپایی اردوی برون مرزی ندارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها