کد خبر: 374833
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۰:۴۰:۳۶
| |

‌سیدمحسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

‌آمریکا تاوان سختی را برای شهادت سردار قاسم سلیمانی خواهد داد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: آمریکا تاوان سختی را برای شهادت سردار ‌قاسم سلیمانی خواهد پرداخت.

‌آمریکا تاوان سختی را برای شهادت سردار قاسم سلیمانی خواهد داد
کد خبر: 374833
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۰:۴۰:۳۶

اعتمادآنلاین| ‌سیدمحسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، صبح شنبه 14 دی ماه در جلسه ستاد مردمی بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی در شهرستان ورامین‌ با بیان اینکه آمریکا در طول 40 سال انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای زمین‌گیر کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده است، گفت: با تمام این تلاش ها شیطان بزرگ در عملی کردن دسیسه ها و توطئه های خود با شکست مواجه شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به رشادت ها و دلاوری های رزمندگان دلاور اسلام به خصوص شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با اسکتبار جهانی و مزدوران صهیونیستی داعشی آن در منطقه تصریح کرد: شکست های آمریکا در منطقه باعث افول و سرشکستگی این ابرقدرت پوشالی در جهان شده است.

محمودی‌، شهادت سردار قاسم سلیمانی را باعث سربلندی و عزت این سردار رشید جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار بابت این اقدام تروریستی تاوان سختی را خواهد داد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین یاد آور شد: سردار سلیمانی لیاقت شهادت را داشت چون این مجاهد دنیای اسلامی از جمله مردانی بود که خالصانه برای خدمت به اسلام تلاش کرد.

وی در پایان سخنان خاطر نشان کرد:سردار سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود و خون پاکش ان‌شاءالله افق‌های جدیدی را برای وحدت بیشتر جهان خواهد گشود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها