کد خبر: 374844
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۰:۵۰:۴۶
| |

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوا در حال حاضر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است اما پیش‌بینی می‌شود که طی امشب (14 دی) کیفیت هوا در شرایط مطلوب‌تری قرار گیرد.

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
کد خبر: 374844
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۰:۵۰:۴۶

اعتمادآنلاین| پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که طی صبح امروز (14 دی) با برقراری جوی آرام همراه با آسمان ابری و غبارآلود و افزایش تردد خودروها در نخستین روز هفته، غلظت ذرات معلق در بیشتر مناطق افزایش پیدا کرده و سبب برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس شده است.

طی روز نیز شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نمی‌شود و کیفیت هوای برخی مناطق پرتردد در شرایط نامطلوب باقی می‌ماند اما افزایش نسبی تندی باد در برخی ساعات پایانی امروز همراه با احتمال بارش تا حدودی پراکندگی آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا را به دنبال دارد.

صبح فردا (15 دی) کیفیت هوا در برخی مناطق به دلیل عدم وزش باد مؤثر و افزایش تردد خودروها در شرایط نامطلوب قرار می‌گیرد. به‌تدریج با افزایش سرعت باد و رشد ناپایداری جوی در برخی ساعات بعد ازظهر از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود و در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده سالم قرار خواهد گرفت.

در ساعات اوج ترافیک شبانگاهی تا حدی بر غلظت ذرات معلق افزوده می‌شود، هرچند با توجه به شرایط مساعد جوی برقراری شرایط مطلوب در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای 24 ساعت گذشته پایتخت منتهی به 8 صبح امروز با میانگین 103 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین 108 همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها