ثبت نام از متقاضیان اشتراک بیدود از امروز/ رونمایی از اسکوتر بیدود در اسفند ماه

باقری درباره جزئیات آغاز به کار مجدد دوچرخه‌های بیدود در پایتخت توضیحاتی داد.

ثبت نام از متقاضیان اشتراک بیدود از امروز/ رونمایی از اسکوتر بیدود در اسفند ماه
کد خبر: 374965
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ ۱۵:۰۴:۵۹

اعتمادآنلاین| رضا باقری مدیرعامل شرکت بیدود، در توضیح جزئیات آغاز به کار مجدد دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در پایتخت گفت: شهروندان تهرانی می‌توانند از امروز در برنامه دوچرخه‌های اشتراکی بیدود ثبت نام کنند، به گونه‌ای که متقاضیان با پرداخت مبلغ 49 هزار و 500 تومان اشتراک یک ساله بیدود را دریافت می‌کنند.

مدیر عامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود افزود: کاربران قدیمی دوچرخه‌های اشتراکی بیدود نیز می‌توانند شکل عضویت خود را به شکل جدید تغییر دهند و اشتراک یک ساله دریافت کنند، اما ما برای کاربران قدیمی به دلیل آن‌ که نتوانستند یک ماه از حق عضویت خود استفاده کنند، تخفیفی در نظر گرفتیم و بیمه این مدت آن‌ها را پرداخت می‌کنیم و حق بیمه‌شان را نیز در سال آینده می‌پردازیم.

باقری با اشاره به اینکه برای کاربران قدیمی دوچرخه‌های اشتراکی بیدود تعداد 10 سفر رایگان در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: کاربران قدیمی اگر بخواهند از شرایط جدید استفاده کنند از مبلغ ودیعه آن‌ها 49 هزار و 500 تومان کسر و باقی پول آن‌ها در کیف پول جهت استفاده از دوچرخه ذخیره می‌شود.

او تصریح کرد: کاربران قدیمی بیدود می‌توانند با لغو عضویت ودیعه خود را دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در پاسخ به این سوال که در شرایط جدید نرخ کرایه استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی چه مبلغی است، گفت: نرخ کرایه استفاده از دوچرخه‌های بیدود برای هر نیم ساعت 1 هزار و 500 تومان است.

باقری تصریح کرد: شهروندان به این نکته آگاهی داشته باشند که با افزایش نرخ بنزین و هزینه تجهیزات لجستیک، نرخ کرایه بیدود افزایش پیدا کرد و ما توانستیم نرخ کرایه را ثابت نگه داریم و این وعده را نیز می‌دهم که این نرخ کرایه برای سال آینده نیز به همین مبلغ( 1 هزار و 500 تومان) است.

او ادامه داد: از مبلغ 49 هزار و 500 تومان جهت عضویت یک ساله کاربران 42 هزار تومان هزینه بیمه آن‌هاست و تنها حق عضویت آن‌ها رقمی بالغ بر 7 هزار تومان است و در حال حاضر ایستگاه‌های ما در مناطق 2 ، 11 ،6، 7 پایتخت با جایگذاری دوچرخه شارژ شده است.

مدیر عامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود بیان کرد: ما برای اسفند ماه از اسکوتر، دوچرخه‌های برقی و دنده‌ای شرکت بیدود رونمایی می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها