کد خبر: 375291
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۷:۴۸
| |

شیخ نعیم قاسم: آمریکا خواهد فهمید که مرتکب حماقت بزرگی شده است

معاون دبیرکل حزب‌‌الله لبنان گفت سردار شهید قاسم سلیمانی فقط متعلق به ایران نبود بلکه متعلق به تمامی جهان اسلام و جبهه مقاومت بود.

شیخ نعیم قاسم: آمریکا خواهد فهمید که مرتکب حماقت بزرگی شده است
کد خبر: 375291
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۱۶:۴۷:۴۸

اعتمادآنلاین| شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) گفت دولت آمریکا گمان می‌کرد می‌تواند با شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، معادلات را به نفع خود تغییر دهد اما دچار اشتباه شد.

او که پس از دیدار با خانواده شهید سلیمانی در تهران با شبکه المنار گفت‌و‌گو می‌کرد، گفت که روحیه خانواده شهید سلیمانی بسیار بالاست و ما در برابر یک خانواده بسیار گرانقدر قرار داریم.

معاون دبیرکل حزب‌الله، تأکید کرد: «پس از شهادت سردار سلیمانی و همراهانش ما قوی‌تر شدیم و گذشت ایام این موضوع را ثابت می‌کند؛ ما اکنون بعنوان حزب‌الله مسئولیت‌های بیشتری بر گردن داریم و به این مسیر شرافتمندانه ادامه خواهیم داد.»

شیخ نعیم قاسم، سردار شهید سلیمانی را نه فقط متعلق به ایران، بلکه متعلق به تمامی جهان اسلام و جبهه مقاومت علیه اشغالگری و استکبار دانست و گفت که دمشن گمان می‌کرد با از میان برداشتن ایشان، مانع بزرگی را از سر راهش برداشته است اما به زودی خواهد فهمید که شهادت سردار سلیمانی موجب ظهور نیروهای قدرتمند خواهد شد که مسیر این شهید را ادامه داده و تکمیل خواهند کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها