کد خبر: 376045
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۱۰:۳۴:۲۲
| |

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

انتقام ایران پاسخی به اقدام جنایتکارانه آمریکا بود/ آمریکا چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتقام موشکی سپاه در حمله به پایگاه‌های آمریکا را پاسخی به اقدام وحشیانه و جنایتکارانه آنها در به شهادت رساندن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانست و تاکید کرد: این عملیات بسیار مهم سپاه به احتمال زیاد آمریکایی‌ها را مجبور می‌کنند که منطقه را ترک کرده چون می‌دانند در هر شرایطی در معرض هدف قرار می‌گیرند.

انتقام ایران پاسخی به اقدام جنایتکارانه آمریکا بود/ آمریکا چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد
کد خبر: 376045
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۸ ۱۰:۳۴:۲۲

اعتمادآنلاین| سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، با تبریک اقدام شجاعانه هوا فضای سپاه پاسداران ایران به ملت ایران گفت: این اقدام هشداری به آمریکایی‌ها و همه دشمنان ملت جمهوری اسلامی است که ایران چنین توانایی را داشته و پاسخ هر اقدام وحشیانه و جنایتکارانه را به همان اندازه می‌دهد. این عملیات نظامی مهم به لحاظ راهبردی و تاکتیکی بود.

وی توضیح داد: آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند که همه پایگاه‌های ایران را تحت نظر دارند. ترامپ گفته بود 52 پایگاه ایران را زیرنظر داشته و اجازه هیچ حرکتی را نمی‌دهند اعلام کرده بودند در همه پایگاه‌هایشان گنبد دفاعی دارد و امکان حمله به آن پایگاه‌ها وجود ندارد. ما با این عملیات سپاه نشان دادیم که توانمندی جمهوری اسلامی ایران در انجام عملیات نظامی چقدر بالاست و توانسته‌ایم به آنها ضربه بزنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این ادعای آمریکایی‌ها که نمی‌توانند به پایگاه‌های آنها ضربه زده شود پوشالی است، این موفقیت بزرگ نیروهای نظامی ما چنین پیامی را به دنیا مخابره کرد. کما این‌که سپاه پاسداران در بیانیه خود به‌ آمریکا و کشورهایی که پایگاه‌های نظامی آمریکا در آن کشورها قرار دارد هشدار داد که اگر تحرک بیشتری شود پاسخ دندان‌شکنانه‌تر خواهد بود و آنها تاوان می‌دهند و ایران طبق منشور ملل متحد حق انجام هر کاری را دارد.

نقوی حسینی در پایان اظهار کرد: این عملیات بسیار مهم و سنجیده سپاه پاسداران آمریکا را در شرایط سختی قرار داده است به احتمال زیاد مجبورند منطقه را ترک کنند چون می‌دانند در هر شرایطی در معرض هدف‌گیری قرار می‌گیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها