کد خبر: 376253
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۰۹:۰۱:۰۰
| |

کمالی‌پور، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

راه ما تا پایان زدودن رد پای آمریکا از منطقه ادامه دارد

یحیی کمالی‌پور، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اقدام موشکی اخیر سپاه مطمئنا آغاز راه ما برای خروج آمریکا از منطقه است تاکید کرد: راه ما تا پایان زدودن رد پای آمریکایی‌ها و ایادی آن از منطقه ادامه خواهد داشت.

راه ما تا پایان زدودن رد پای آمریکا از منطقه ادامه دارد
کد خبر: 376253
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۰۹:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ یحیی کمالی‌پور، نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تسلیت به مناسب شهادت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی از سپاه پاسداران به دلیل موشک‌باران پایگاه آمریکایی در عراق تشکر کرد و گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری بر موضوع انتقام در پی به شهادت رساندن سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی تاکید کردند مردم نیز به تبعیت از فرمایش ایشان خواستار انتقام خون این شهدای بزرگوار شدند و قبل از این‌که پیکر مطهر سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی مقتدرانه حملات موشکی خود را به مواضع آمریکا در منطقه آغاز کرد که این سرآغاز یک حرکت در جهت انتقام خون این سردار سرافراز و هزاران خون دیگری است که به ناحق توسط این جنایتکاران ریخته شده است.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله نتیجه این اقدامات خروج آمریکا و ایادی آنها از منطقه خواهد بود. مطمئنا این آغاز راه است ما تازه با این اقدام راه خود را آغاز کردیم و راه ما تا پایان زدودن رد پای آمریکا و ایادی آن از منطقه ادامه دارد و ما از مواضع خود در این خصوص کوتاه نمی‌آییم. این شاید تنها مرهمی بر آلام مردم ایران باشد که این انتقام به حذف آمریکا و ایادی آن در منطقه منجر شود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از نظر حقوق بین‌الملل هر کشوری که خاک و امکانات‌اش را در اختیار کشوری متخاصم قرار دهد خودش نیز متخاصم محسوب شده و این حق برای کشور مدافع وجود دارد که بتواند با آن کشور مبدا برخورد کند. همانگونه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا و کشورهایی که اجازه دهند که این پایگاه‌ها علیه مواضع ایران اقدامی کنند در تیررس موشکی سپاه و نیروهای مسلح قرار دارند، بنابراین هر کشوری که بخواهد خاکش را در اختیار آمریکایی‌ها علیه ما قرار دهد همان برخوردی که با آمریکا بشود با آن نیز خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها