بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر در شرایط سالم است و پیش‌بینی می‌شود که کیفیت مطلوب هوا در تهران تا فردا (21 دی) کماکان ادامه داشته باشد.

کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم است
کد خبر: 376618
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۰ ۱۵:۳۳:۴۷

اعتمادآنلاین| پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که طی صبح امروز (20 دی) با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و شرایط مساعد جوی، کیفیت هوای پایتخت در محدوده سالم قرار می‌گیرد اما با این وجود عدم وزش باد مؤثر در برخی مناطق پرتردد افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا را به دنبال دارد.

صبح فردا (21 دی) با آغاز تردد خودروها در اولین روز هفته شاهد افزایش غلظت ذرات معلق در بیشتر مناطق و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد خواهیم بود. افزایش سرعت باد همراه با کاهش ابرناکی در برخی ساعات بعد ازظهر شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم می‌کند و پیش‌بینی می‌شود که در اواخر وقت فردا با وجود افزایش حجم ترافیک، تداوم وزش باد مؤثر سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها و برقراری شرایط سالم در بیشتر مناطق شود.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای 24 ساعت گذشته پایتخت منتهی به 8 صبح امروز با شاخص میانگین 65 در شرایط سالم قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین 75 همچنان در شرایط سالم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها