کد خبر: 378704
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۵:۴۸:۴۵
| |

محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

‌حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناامید می‌‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: چشم دشمنان به دهه فجر امسال است و باید دهه فجر به طریقی گرامی داشته شود که دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار سازد و نقش ورامین خیلی مهم است.

‌حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناامید می‌‌کند
کد خبر: 378704
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۵:۴۸:۴۵

اعتمادآنلاین| سیدمحسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه فضاسازی و تزئینات شهری دهه فجر که با حضور شهردار و معاونین شهرداری در سالن جلسات شهرداری ورامین برگزار شد، گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی خاصه مردم تهران و دشت ورامین پاسخ قاطع خود به استکبار جهانی و مزدورانش در داخل کشور را با حضور در راهپیمایی یوم الله22 بهمن خواهند داد.

وی ادامه داد: اهمیت دهه فجر در این برهه زمانی بر کسی پوشیده نیست، این ایام بهترین فرصت برای تبلیغ و تبیین کارآمدی نظام در تمام زمینه‌ها است و به همین دلیل کارگروه های دهه فجر شهرستان ورامین با بهره‌گیری از تمام امکانات و ابزار موجود تمام قد برای دفاع در جبهه جنگ نرم ایستاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص کارگروه فضاسازی و تزئینات شهری دهه فجر در شهرستان ورامین تصریح کرد: شهرداری با تمام توان در دهه فجر در میدان باشد و از شهرداری انتظار زیاد و به حقی در مناسبت های گوناگون می رود و به همین علت باید تمام واحدهای شهرداری خود را موظف بدانند در ایام مناسبت های ملی و دینی به خصوص دهه مبارک فجر از هیچ کوششی دریغ نورزند.

محمودی افزود: همه باید تلاش کنند که این شادمانی را تمامی اقشار مردم حس کنند، همه باید دست در دست هم دهیم تا مراسمی بهتر و مناسب تر برگزار شود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: چشم دشمنان نیز به دهه فجر امسال است و باید دهه فجر به طریقی گرامی داشته شود که دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار سازد و نقش ورامین خیلی مهم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها