حسن نوروزی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

انسجام ملی در حضور مردم پای صندوق‌های رای بسیار تاثیرگذار است

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس یازدهم دارای دو قطب خواهد بود اما فرمول این دوقطبی با مجالس قبل متفاوت خواهد بود. به نظر می رسد مجلس یازدهم شبیه به مجلس دوره دوم خواهد شد.

انسجام ملی در حضور مردم پای صندوق‌های رای بسیار تاثیرگذار است
کد خبر: 378972
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۱ ۰۹:۰۳:۲۶

اعتمادآنلاین| حسن نوروزی، نماینده رباط کریم و بهارستان و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص ترکیب سیاسی مجلس یازدهم، گفت: به نظر می رسد مجلس یازدهم یک مجلس فهیم، آرام، هدفدار و عاقلی خواهد بود. ترکیب سیاسی مجلس یازدهم مانند مجلس دهم، سه قطبی نخواهد شد.

او ادامه داد: مجلس یازدهم دارای دو قطب خواهد بود اما فرمول این دوقطبی با مجالس قبل متفاوت خواهد بود. به نظر می رسد مجلس یازدهم شبیه به مجلس دوره دوم خواهد شد.

اگر اصلاح طلبان به مجلس راه یابند در اقلیت خواهند بود

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی نمی توان گفت که اصولگرایان در مجلس یازدهم بیشتر خواهند بود یا اصلاح طلبان، توضیح داد: اما به نظر می رسد با وضعیتی که دولت آقای روحانی و اصلاح طلبان در حدود 7 سال اخیر داشتند، اگر اصلاح طلبان به مجلس راه یابند در اقلیت خواهند بود. اصلاح طلبان در سال های اخیر امتحان خوبی پس ندادند.

نوروزی، در خصوص راهکار حضور پر شور مردم در عرصه انتخابات، گفت: چهره های ملی و اندیشمندی که در انتخابات حضور دارند باید بیشتر تبلیغات کنند و اهدافشان را از حضور در مجلس بیان کنند. کاندیداها باید اهدافشان را در تمامی عرصه ها بیان کنند. از سوی دیگر باید واقعیت ها را بیشتر به مردم بگویند که انجام وظیفه شان در مجلس چگونه خواهد بود. در این شرایط مردم حضور خوبی در انتخابات خواهند داشت.

خون شهید سلیمانی برای حضور مردم در انتخابات کار خود را کرد

او ادامه داد: انسجام ملی در حضور مردم پای صندوق های رای بسیار تاثیرگذار است و انسجامی که خون شهید سلیمانی به دنبال داشت، را باید ادامه دهیم. خون شهید سلیمانی برای حضور مردم در انتخابات کار خود را کرد. البته باید این انسجام را پر رنگ تر کرد.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: احزاب، گروه ها، جناح ها، اصحاب رسانه، مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و سیاسیون کشور باید بیشتر در خصوص انسجام ملی صحبت کنند. آنها باید بیان کنند که مجلس جای عرق ریختن و کار کردن مستمر است و در واقع یک جایگاه پر عظمتی است. مجلس عصاره فضایل ملت و در راس امور است که باید این موضوع در جامعه تبیین شود و کاندیداها هم این مطلب را بدون اینکه پنجه به صورت هم بکشند، بیان کنند.

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها