کد خبر: 380932
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۱۰:۳۷:۵۴
| |

رییس انجمن پارا تیر وکمان:

مشکلی بین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک وجود ندارد

رییس انجمن پارا تیر و کمان گفت: تمام تلاش کمیته ملی پارالمپیک، انجمن و فدراسیون تیر و کمان آن است که اردو ورزشکاران تا بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو به صورت منظم و بدون حاشیه برگزار شود و در این زمینه هیچ هم مشکلی وجود ندارد.

مشکلی بین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک وجود ندارد
کد خبر: 380932
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۰ ۱۰:۳۷:۵۴

اعتمادآنلاین| «مجید کهتری» روز پنج‌شنبه اظهار داشت: در سال 1398، 6 ورزشکار ایران در بخش تیر و کمان معلولان سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کردند که متاسفانه «راضیه شیرمحمدی» فوت و «مجید کاکوش» نیز از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. البته سهمیه این 2 ورزشکار به نام ایران است و ما می‌توانیم از ورزشکاران و قهرمانان دیگر این رشته استفاده کنیم. برای آمادگی ورزشکارانی که سهمیه کسب کردند یک دوره اردوی آماده سازی در کیش در حال برگزاری است. این اردو از روز گذشته(چهارشنبه) آغاز و تا 10 روز ادامه دارد و بعد از این نیز به صورت متناوب برگزار خواهد شد.

او در زمینه چرایی خداحافظی کاکوش گفت: این ورزشکار یکی از بهترین‌های تیر و کمان معلولان ایران است که در مسابقات قهرمانی آسیا که تابستان امسال (98) در کشور تایلند برگزار شد مدال طلا و سهمیه کسب کرد اما به دلایل مشکلات شخصی ترجیح داد از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. او پیش از این نیز چند بار موضوع خداحافظی را با ما و مربیان مطرح کرد که وی را متقاعد به ماندن کردیم. وی مدعی بود که مشکلات کاری، شخصی و اداری فراوانی دارد که اجازه نمی‌دهد در اردوها به صورت منظم حضور پیدا کند.

رییس انجمن پاراتیروکمان در توضیح برخی اخبار در زمینه اختلافات بین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تیروکمان عنوان کرد: تمام تلاش انجمن، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تیر و کمان این است که نفرات اعزامی به توکیو 2020 بهترین عملکرد را داشته باشند. در این زمینه همدلی لازم وجود دارد و اختلاف خاصی نیز دیده نمی‌شود.

کهتری در پاسخ به سوالی در زمینه نتایج ورزشکاران در پارالمپیک توکیو تصریح کرد: هیچ مربی با صراحت از کسب مدال صحبت نخواهد کرد چون این گونه اظهارنظرها موجب ایجاد بار روانی برای ورزشکار خواهد شد. نخستین فردی که تلاش دارد مدال المپیکی کسب کند خود ورزشکار است. ورزشکاران با تجربه‌ای در اردوی تیر و کمان معلولان هستند و امید به کسب مدال آنان در توکیو زیاد است اما نتیجه نهایی این ورزشکاران به شرایط مسابقه بستگی دارد.

«علی سینا منشازاده»، «رمضان بیابانی»، «راضیه شیرمحمدی»، «زهرا نعمتی»، ‌ «اصغر زارعی نژاد»، «مجید کاکوش» و «پوریا جلالی پور» 6 ورزشکاری هستند که در مسابقات جهانی هلند و آسیایی تایلند سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کردند. با مرگ شیرمحمدی و خداحافظی کاکوش سهمیه این 2 ورزشکاران که به نام ایران بود به دیگر ورزشکاران خواهد رسید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها