کد خبر: 382316
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۷:۵۷
| |

آیا در جشنواره‌های فیلم در دنیا فوتبال پخش می‌کنند؟

عباس امینی با انتقاد از پخش مسابقه فوتبال در سینمای رسانه‌های جشنواره فجر از جابجایی زمان نشست مطبوعاتی خود خبر داد.

آیا در جشنواره‌های فیلم در دنیا فوتبال پخش می‌کنند؟
کد خبر: 382316
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۰:۴۷:۵۷

اعتمادآنلاین| کارگردان «کشتارگاه» که قرار است فیلمش روز پنج‌شنبه،‌ 17 بهمن ماه پیش از داربی تهران در پردیس سینمایی ملت برای خبرنگاران و منتقدان به نمایش درآید و بعد سانس دوم آن روز به جای فیلم فوتبال پخش شود، از این اتفاق گله‌مند است.


او در گفت‌وگویی بیان کرد: واقعا از این بابت متأسفم که وسط جشنواره و آن هم در سالنی که برای فیلم‌ها نشست مطبوعاتی برگزار می‌شود، مسابقه فوتبال قرار است پخش شود چون درست‌تر این است که اگر کسی می‌خواهد فوتبال ببیند، به جشنواره نیاید. اصلا آیا نمونه‌ای بوده که در یکی از فستیوال‌های دنیا سانسی برای فوتبال داشته باشند؟

او با اشاره به اینکه نمایش و نشست فیلمش تحت تاثیر این اتفاق قرار میگیرد ادامه داد: با این حال به دلیل تصمیمی که گرفته شده، پیگیری‌هایی را با دفتر جشنواره انجام دادم و قرار بر این شده است که در صورت تغییر پیدا نکردن زمان بازی، نشست مطبوعاتی فیلم «کشتارگاه» به بعد از مسابقه فوتبال موکول شود.

«کشتارگاه» از فیلم‌های نگاه نو جشنواره است که به یک مسئله روز اشاره دارد و امیر حسین فتحی، مانی حقیقی و حسن پورشیرازی به همراه باران کوثری بازیگران اصلی آن هستند.

منبع: اینسا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها