کد خبر: 382600
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۴:۲۵:۴۰
| |

علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

روحیه جهادی تابع زمان و مکان خاصی نیست

علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: روحیه جهادی تابع زمان و مکان خاصی نیست و باید با روحیه جهادی به پیشواز حل مشکلات مردم رفت.

روحیه جهادی تابع زمان و مکان خاصی نیست
کد خبر: 382600
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۴:۲۵:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در نشست دیدار رئیس قوه قضائیه با قضات و کارکنان قضایی گفت: رضایتمندی مردم موجب شادابی جامعه و رضایت خداوند متعال است. روحیه جهادی تابع زمان و مکان خاصی نیست لذا هر کسی در هر جایگاه می‌تواند مشکلات را رفع کند.

وی تاکید کرد: با سیاست تحولی و روحیه جهادی که رئیس قوه قضاییه به وجود آورده است در استان بوشهر علی رغم کمبودهای موجود در اجرای این سیاست ها تلاش مضاعف شده است تا به حول قوه الهی منویات آیت الله رئیسی محقق شده و جامعه به اهداف خود برسد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: اقدامات جهادی نمی تواند تابع اقدامات محدودکننده باشد، با توجه به این موضوع استان بوشهر نتایج خوبی در حوزه های جهادی در بر داشته است. کمبودها زیاد است که برخی موارد را در اینجا اشاره خواهیم کرد.

این مسئول عنوان کرد: در حوزه پیشگیری از وقوع جرم سعی بر اجرایی کردن خواسته‌ها داشته و در حوزه‌های مختلف عملکردی موفق و همراه با آموزش های درون سازمانی و برون سازمانی داشته‌ایم که در 10 ماهه امسال شاهد کاهش 5 درصدی ضرب و جرح در استان بوشهر بوده ایم.

جمادی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش رو بودن انتخابات تاکنون 27 جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات برگزار شده و از این پس نیز جلسات به صورت منظم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در حوزه اجرای احکام، شاهد افزایش 5 درصدی در راستای تسریع در رسیدگی به پرونده ها هستیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: در سال جاری چند فقره از پرونده های کلان، با بیش از 4380 شاکی به نتیجه رسیده و در حال اجرای احکام این پرونده ها هستیم. در یک بازه زمانی یک ماهه یعنی 15 دی ماه امسال تا 15 بهمن امسال تعداد 10495 پرونده‌ از پرونده‌های موجود تعیین تکلیف شده است و تا پایان سال نتایج بسیار خوبی را به قوه قضائیه ارائه خواهیم کرد.

این مسئول اظهار کرد: خوشبختانه در استان بوشهر شاهد کاهش 12 درصدی تعداد محکومین مالی، و همچنین افزایش پرونده های مختومه در بحث صلح و سازش هستیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: خوشبختانه امروز شاهد رضایت اولیای دم و گذشت در 4 فقره پرونده قصاص بودیم. همچنین در زمینه حقوق شهروندی پرونده‌های بسیار خوبی اجرا شده است.

وی یادآور شد: در زمینه آسیب‌شناسی درون سازمانی نتایج بسیار خوبی داشته ایم و در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی نیز با تشکیل منظم جلسات در راستای اهدافی مانند جلوگیری از بیکاری کارگران و تعطیلی واحدهای تولیدی فعالیت شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها