کد خبر: 382880
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

محمدتقی رهبر، امام‌جمعه موقت اصفهان، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اعضای شورای نگهبان آدم‌های عادلی هستند/ نباید از نماز شب استفاده ابزاری کرد/ بحث نماز ربطی به مسائل سیاسی ندارد

محمدتقی رهبر گفت‌: اعضای شورای نگبان آدم‌هایی عادل هستند و طبق قانون دست به اقدام‌هایی می‌زنند، اما ربط دادن تصمیم‌های آنها به نماز و عبادت دینی اشتباه است. به هر حال کسانی که فکر می‌کنند حق‌شان ضایع شده است می‌توانند با اعضای شورای نگهبان حرف بزنند و مذاکره کنند.

اعضای شورای نگهبان آدم‌های عادلی هستند/ نباید از نماز شب استفاده ابزاری کرد/ بحث نماز ربطی به مسائل سیاسی ندارد
کد خبر: 382880
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید شمس- در خبرها آمده بود سید احمد علم‌الهدی در نمازجمعه مشهد و در مقام رد منتقدان شورای‌ نگهبان این‌طور اظهار داشته‌اند که: «فقهای شورای‌ نگهبان به اندازه وزن برخی آقایان نماز شب خوانده‌اند.» (بیشتر بخوانیم)

طرح نماز و عبادات در مباحث سیاسی کار اشتباهی است

محمدتقی رهبر، امام‌جمعه موقت اصفهان، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره این موضوع گفت: نماز شبی که یک مسلمان می‌خواند قول و قراری است که با خدای خود گذاشته است. به همین دلیل قویاً توصیه می‌شود طرح نماز و عبادات در مباحث سیاسی کار اشتباهی است و این‌گونه صحبت‌ها هیچ ربطی به مسائل جاری و حقوقی ندارد (بیشتر بخوانیم) .

نماز شبی که یک مسلمان می‌خواند قول و قراری است که با خدای خود گذاشته است.

اعضای شورای نگبان آدم‌هایی عادلی هستند

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد:‌ ما می‌دانیم که اعضای شورای نگبان آدم‌هایی عادل هستند و طبق قانون دست به اقدام‌هایی می‌زنند، اما ربط دادن تصمیم‌های آنها به نماز و عبادت دینی اشتباه است. به هر حال کسانی که فکر می‌کنند حق‌شان ضایع شده است می‌توانند با اعضای شورای نگهبان حرف بزنند و مذاکره کنند.

اعضای شورای نگبان آدم‌هایی عادل هستند و طبق قانون دست به اقدام‌هایی می‌زنند، اما ربط دادن تصمیم‌های آنها به نماز و عبادت دینی اشتباه است.

نماز شب هر کسی مساله شخصی اوست

او افزود: تاکید می‌شود نماز شب هر کس مساله شخصی اوست و تحت هیچ شرایطی نباید از این فریضه الهی استفاده ابزاری شود. به هر حال هر کسی وظیفه‌ای دارد، البته حق را ناحق نکردن امری دینی و لازم است که همه باید رعایت کنند.

اگر اعتراضی مطرح است، با گفت‌وگو قابل حل است

محمدتقی رهبر در پایان صحبت‌هایش گفت: ما در دیانت فقهای شورای نگهبان شکی نداریم و اگر مساله‌ یا اعتراضی مطرح است، با گفت‌وگو قابل حل است. چون آنهایی که در شورای نگهبان هستند می‌دانند که وظیفه‌شان مانند رعایت احکام شرعی مهم است و ارزش دارد (بیشتر بخوانیم) .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها