حبیب کاشانی:

آمدم تا به فوتبال کمک کنم/ بازنشستگی در ورزش بی‌معناست

مدیرعامل باشگاه اسبق پرسپولیس به عنوان کاندیدای ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرد.

آمدم تا به فوتبال کمک کنم/ بازنشستگی در ورزش بی‌معناست
کد خبر: 383294
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۰:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در حاشیه آخرین روز ثبت‌نام انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: من آمدم تا برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کنم. شرایط فوتبال ما سخت است و با وضعیت موجود و با توجه به سابقه‌ای که دارم، شاید بتوانم کمک کنم و تصمیم گرفتم که در این شرایط ثبت‌نام کنم.

او درباره شرایط این روزهای فوتبال ایران گفت: اتفاقات خاصی در فوتبال افتاده و همه را نگران کرده است. مسائل مربوط به میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا و آقای ویلمتوس و طلب بازیکنان و برانکو ایوانکوویچ باعث مشکلات در فوتبال ما شده است و مردم را نگران کرده است.

او درباره بدهی‌های موجود در فدراسیون فوتبال و طلب مارک ویلموتس گفت:‌ من هنوز قرارداد آقای ویلمتوس را ندیدم. باید دید که من آیا انتخاب می‌شوم یا خیر. اگر توانستم ثبت‌نام کنم، باید ادامه‌دهنده را فدراسیون باشیم. اگر فدراسیون قرادادی بسته است که غرامتی در آن وجود دارد، باید آن را پرداخت شود اما الان نمی‌توان درباره آن قضاوتی کرد.

کاشانی در مهندسی‌شدن انتخابات گفت: من هم این را شنیدم و طبیعی است که این اتفاقات بیفتد اما من وظیفه خود را دانستم که ثبت‌نام کنم و امیدوارم هر کسی که انتخاب می‌شود در جهت خدمت به فوتبال ما قدم بردارد. وقتی ما در AFC به شیخ‌سلمان رای می‌دهیم، باید انتظار داشته باشیم که علیه ما بیانیه‌ای صادر نشود. در همان موقع هم فیفا هم گفت که آسمان هوایی ایران پرخطر است و این زمینه‌ای برای بیانیه‌ AFC شد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره برنامه حضور او برای فدراسیون فوتبال گفت: فعلا برنامه اولم ثبت‌نام است.

او درباره حضور بازنشستگان در فدراسیون گفت:‌ به نظر من در ورزش بازنشسنگی معنی نمی‌دهد و کسانی در راس ورزش دنیا کار می‌کنند، سن برای آن‌ها مدنظر نیست اما با تصویب مجلس شورای اسلامی در این رابطه شرایط فرق می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها