کد خبر: 383441
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۵:۲۶:۳۳
| |

بیانیه ارتش سوریه:600 کیلومتر مربع از حلب و ادلب سوریه آزاد شد

ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیرو‌های مسلح موفق به آزادسازی 600 کیلومتر مربع از کنترل گروه‌های تروریستی شده‌اند.

بیانیه ارتش سوریه:600 کیلومتر مربع از حلب و ادلب سوریه آزاد شد
کد خبر: 383441
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۵:۲۶:۳۳

اعتمادآنلاین| ارتش سوریه در بیانیه‌ای با بیان اینکه در پیشرو‌های ارتش، نیرو‌های مسلح از حومه شرقی ادلب به نیرو‌هایی که از سمت جنوب حلب پیشروی کرده بودند، رسیده‌اند، از آزادسازی 600 کیلومتر مربع از خاک سوریه خبر داد.

در بیانیه فرماندهی کل ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه آمده است: نیرو‌های مسلح سوریه دستاورد‌های میدانی منحصر به فردی را محقق کرده و نیرو‌هایی که از حومه شرقی ادلب پیشروی کرده اند، موفق شده‌اند به نیرو‌هایی که از سمت حومه جنوب حلب در حال پیشروی بوده اند، برسند.

او همچنین از آزادسازی مساحتی جغرافیایی در حدود 600 کیلومتر مربع خبر داد و اعلام کرد ارتش توانسته کنترل ده‌ها روستا، شهرک و بلندی را در دست گیرد.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: یگان‌های نیرو‌های مسلح ما در استان‌های ادلب و حلب به پیشروی میدانی برای نابودی گروه‌های تروریستی که تجاوز‌های خود را علیه غیرنظامیان زیاد کرده و از آن‌ها به عنوان سپر انسانی استفاده کرده‌اند، ادامه دادند.

در ادامه این بیانیه، اسامی روستا‌ها و شهرک‌هایی که آزاد شده اند، به شرح زیر آمده است: خان السبل، کفربطیخ، جوباس، النیرب، تل مردیخ، کفرعمیم، افس، سراقب، تل التباریز، محاریم، جامعه إیبلا، رسم العیس، الشیخ احمد، زمار، حویر العیس، تل باجر، رسم الصهریج، تل طوقان، جزرایا، خان طومان، خلصه، القراصی، زیتان، الشیخ إدریس، الریان، لوف، العیس.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها