آغاز ثبت‌‏نام ناشران الکترونیک برای حضور در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

مسئول ناشران الکترونیک (دیجیتال) سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران از آغاز ثبت‎نام ناشران الکترونیک برای حضور در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

آغاز ثبت‌‏نام ناشران الکترونیک برای حضور در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران
کد خبر: 383633
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از ستاد خبری سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران، بابک ندرخانی با اشاره به ثبت‎نام ناشران الکترونیک (دیجیتال) برای حضور در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: ناشران الکترونیک(دیجیتال) از روز دوشنبه (21بهمن‌ماه) به مدت سه روز می‌‍توانند نسبت به ثبت‎نام به سایت www.tibf.ir مراجعه کنند.

او ادامه داد: در این دوره برای اولین بار ناشران الکترونیک(دیجیتال) با توجه به حوزه فعالیت در یکی از سالن‎های کودک و نوجوان، آموزشی، عمومی و دانشگاهی مستقر خواهند شد و بر این اساس در زمان ثبت‎نام باید اولویت خود برای حضور در هر یک از این چهار سالن را اعلام کنند.

ندرخوانی تصریح کرد: پس از بررسی آثار ناشران متقاضی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران، بخش ناشران الکترونیک(دیجیتال) نسبت به جانمایی ناشران در سالن‎ها اقدام خواهد کرد و ناشران بر اساس آثارشان در یکی از سالن‏ها مستقر می‌شوند.

بر اساس این گزارش، واحد پشتیبانی بخش ناشران الکترونیک(دیجیتال) در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران در محل اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان مستقر است و ناشران می‌توانند تا بازه زمانی یاد شده برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 66176475 - 66179297 - 66176475 تماس گیرند.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از 26 فروردین تا 5 اردیبهشت سال 99 در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها