کد خبر: 383637
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۲:۴۵:۲۹
| |

بیانیه وزارت ورزش برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

وزارت ورزش و جوانان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید عالی مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه‌ای مردم و جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی را برای خلق حماسه باشکوه دیگری در راهپیمایی عظیم 22 بهمن دعوت کرد.

بیانیه وزارت ورزش برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 383637
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۲:۴۵:۲۹

اعتمادآنلاین| ‌ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن سال 1357 به رهبری امام خمینی (ره) طلوع کرد و «اعجاز بزرگ قرن» لقب گرفت. اکنون که چهل‌ویکمین سال پرافتخار انقلاب با چهلمین روز شهادت اسطوره مقاومت سردار سلیمانی مقارن شده بار دیگر در صفوف به‌هم پیوسته راهپیمایی 22 بهمن، ایستادگی و اتحاد ملت ایران در برابر دشمنان را نشان خواهیم داد.

خداوند متعال را شاکریم که چهل‌ویکمین فجر انقلاب اسلامی همچنان با عشق و ارادت به آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری همراه است.

جامعه ورزش و جوانان کشور بار دیگر همراه با وزیر، معاونان، مدیران و رؤسای فدراسیون‌های ورزشی، ورزشکاران و قهرمانان با شرکت در این آیین ملی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگام با آحاد مردم، اقتدار ایران عزیز را به نمایش خواهد گذاشت.

وزارت ورزش و جوانان با گرامیداشت یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و با ارج نهادن به خون شهدا در روز 22 بهمن 98 بار دیگر با حضور پرشور و شعور، ضمن اثبات وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، درصدد است تاحماسه دیگری را در تاریخ پرافتخار کشورمان رقم بزند.

میعادگاه جامعه ورزش و جوانان: ضلع شمالی خیابان ازادی، بعد از خیابان حبیب الله بین کوچه قدیر و صادقی مقابل شرکت ایران خودرو راس ساعت 9».

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها