باخت اسکرا در شب درخشان عبادی‌پور/ میلاد، امتیاز آورترین بازیکن

تیم‌های والیبال اسکرا و اولشتین، در هفته بیست و چهارم پلاس‌لیگای لهستان، شکست خوردند.

باخت اسکرا در شب درخشان عبادی‌پور/ میلاد، امتیاز آورترین بازیکن
کد خبر: 383659
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۳:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| هفت بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال لهستان (پلاس لیگا)، شب گذشته پیگیری شد که تیم‌های اسکرا بلچاتوف و ایندیکپول اولشتین با وجود در اختیار داشتم ستاره‌های ایرانی خود، مقابل حریفان‌ شکست خوردند.

تیم اسکرا با نتیجه 3 بر یک از میزبان خود تیم اشلپسک مالو شکست خورد. یاران عبادی‌پور ست نخست را 25-16 پیروز شدند، اما در ست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 22-25، 21-25 و 26-28 شکست خوردند تا در نهایت سه بر یک بازنده این دیدار شوند.

در این بازی میلاد عبادی‌پور، دریافت‌ کننده تیم ملی ایران عملکرد درخشانی در ترکیب اسکرا داشت و با به دست آوردن 21 پوئن، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. در حال حاضر تیم اسکرا بلچاتوف با کسب 46 امتیاز، 15 پیروزی و 4 شکست جایگاه سوم جدول پلاس لیگا را به خود اختصاص داده است.

اما تیم اولشتین در دیدار با تیم وارشاوا سه بر یک شکست خورد. یاران سیدمحمد موسوی تنها در ست سوم 18-25 پیروز شدند و در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25-21، 25-17 و 25-18 تن به شکست دادند تا مجموعا 3 بر یک بازنده این دیدار شوند.

در پایان این بازی مدافع تیم ملی ایران، 8 امتیاز را برای تیم اولشتین کسب کرد. تیم اولشتین در حال حاضر با کسب 20 امتیاز، 7 پیروزی و 11 شکست در جایگاه دهم جدول پلاس‌لیگا قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها