غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

آقای خاتمی مخالف رأی دادن و لیست دادن نیست/ امیدوارم روند انتخابات به نفع منافع ملی و مصلحت عمومی شود

غلامحسین کرباسچی گفت: آقای خاتمی هیچ صحبتی درباره شرکت نکردن در انتخابات نکرده است و ایشان البته مخالف رأی دادن و لیست دادن نیست.

آقای خاتمی مخالف رأی دادن و لیست دادن نیست/ امیدوارم روند انتخابات به نفع منافع ملی و مصلحت عمومی شود
کد خبر: 385177
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با وجود تصمیم شورای عالی اصلاحات مبنی بر عدم ارائه لیست در انتخابات،‌ کارگزاران سازندگی فهرست خود را با سرلیستی مجید انصاری اعلام کرد تا این حزب قدیمیِ اصلاح‌طلب، در انتخابات مجلس یازدهم حضوری جدی داشته باشد (بیشتر بخوانیم) .

معتقد به مشارکت در انتخابات بودیم

غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، در این باره اظهار داشت: ما معتقد به مشارکت در انخابات بودیم و به همین دلیل حزب کارگزاران سازندگی اقدام به معرفی لیست کرد. البته شورای عالی اصلاح‌طلبان هم به احزاب اجازه شرکت در انتخابات را داد (بیشتر بخوانیم) .

خاتمی مخالف رأی دادن و لیست دادن نیست

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: آقای سیدمحمد خاتمی هم هیچ صحبتی درباره شرکت نکردن در انتخابات نکرده است و ایشان مخالف رأی دادن و لیست دادن نیست.

آقای خاتمی هیچ صحبتی درباره شرکت نکردن در انتخابات نکرده است و ایشان مخالف رأی دادن و لیست دادن نیست.

غلامحسین کرباسچی در پایان صحبت‌هایش گفت: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که میزان مشارکت در انتخابات چقدر خواهد بود، بهتر است به نظرسنجی‌ها مراجعه شود. اما امیدوارم در نهایت روند انتخابات مجلس یازدهم به‌ گونه‌ای باشد که به منافع ملی و مصلحت عمومی بینجامد (بیشتر بخوانیم) .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها