کد خبر: 385592
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۱:۱۰:۵۰
| |

اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی:

اقدام حزب کارگزاران در راستای مصوبه شورایعالی اصلاح‌طلبان است

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: اقدام حزب کارگزاران در راستای مصوبه شورایعالی اصلاح‌طلبان است.

اقدام حزب کارگزاران در راستای مصوبه شورایعالی اصلاح‌طلبان است
کد خبر: 385592
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۱:۱۰:۵۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: در مورد لیست‌های ارائه‌شده ازسوی برخی گروه‌ها به‌ویژه حزب کارگزاران، در گذشته هم مانند مجلس پنجم، هنگامی که مجمع روحانیون مبارز به دلیل ردصلاحیت امکان ارائه لیست نداشت، کارگزاران وارد عرصه شد و در خلاء به وجود آمده از نبود جریان خط امام، کارگزاران توانست در بدو تولدش از ظرفیت‌های موجود استفاده کند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: این حزب با ارائه لیست 15 نفره در تهران، امکان حضور جریان چپ یا خط امام را در مجلس پنجم فراهم کرد.

گرامی مقدم افزود: در این دوره انتخابات، شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با اجماع، مصوبه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن در تهران لیست نخواهد داد و احزاب می‌توانند به نام خود لیست ارائه دهند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: مرادم از اینکه از حزب کارگزاران همین انتظار را داشتیم و اگر غیر از این بود جای تعجب داشت، این است که این حزب موثر در جبهه اصلاحات در چارچوب مصوبه شورایعالی اقدام کرده و صرفا به نام کارگزاران ارائه لیست کرده است؛ اقدامی که پیش از این و در مجلس پنجم نیز صورت داده بود.

اسماعیل گرامی مقدم در پایان گفت: ممکن است نقدهایی به کمیت و کیفیت لیست ارائه شده باشد، اما امیدواریم حداقل ظرفیتی که وجود داشته و حزب کارگزاران از آن بهره گرفته، باعث مشارکت مردم در انتخابات شده و موفقیت آمیز باشد.

منبع: حزب اعتمادملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها