آبتین حیدرزاده، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور:

امکان مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت فراهم شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور گفت: داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده‌اند، از 11 تا 13 اسفند مهلت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

امکان مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت فراهم شد
کد خبر: 385704
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آبتین حیدرزاده، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، گفت: ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 روز سه‌شنبه 15 بهمن ماه آغاز شد و 26 بهمن ماه پایان پذیرفت.در این بازه زمانی حدود 12 هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

وی تاکید کرد: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت معین نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نکردند فرصتی فراهم شده که بر اساس آن داوطلبان از 11 تا 13 اسفند ماه می توانند نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

حیدرزاده با اعلام اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 هفته آینده مشخص خواهد شد، اضافه کرد: آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 مبتنی بر رایانه‌ در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که امکانات لازم را دارند (حدودا 35 دانشگاه) برگزار خواهد شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور همچنین یادآور شد: برای آماده شدن داوطلبان آزمون فوق دو آزمون آزمایشی مبتنی بر رایانه تا قبل از برگزاری آزمون اصلی پذیرش توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

حیدرزاده در پایان گفت: آزمون مجموعه داروسازی جدا از سایر رشته‌ها و بعد از ظهر روز چهارشنبه، 21 خرداد سال 99 برگزار می‌شود و آزمون رشته‌های علوم پایه و دندانپزشکی نیز در نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 خرداد 99 برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها