کد خبر: 385849
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۰:۴۳:۰۰
| |

مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی خبر داد:

فعالیت سامسونگ و ال‌جی در قالب جدید/ مازاد عرضه تلفن همراه در بازار

شرکت سامسونگ و ال جی به دلیل محدودیت‌های بین المللی در قالب جدید در بازار ایران فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

فعالیت سامسونگ و ال‌جی در قالب جدید/ مازاد عرضه تلفن همراه در بازار
کد خبر: 385849
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۰:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| پایین آوردن برند‌های ال جی و سامسونگ از سردر مغازه ها و پاساژهای فروش محصولات الکترونیکی نگرانی‌هایی در خصوص تامین نیاز بازار به وجود آورده و بهانه‌ای برای افزایش قیمت از سوی برخی از سودجویان در بازار شده است.

آمار‌های موجود حکایت از افزایش واردات تلفن همراه به کشور دارد و بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه از مازاد عرضه تلفن همراه به بازار خبر می دهند.

با وجود تحریم‌های بین المللی شرکت‌های سامسونگ و ال جی برای جلوگیری از محرومیت بازار ایران، اقدام به فعالیت در قالب برند دیگر در ایران کزده اند.


خدمات پس از فروش برند سامسونگ کماکان پابرجاست


محمدرضا عالیان مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی با اشاره فعالیت ال جی و سامسونگ اظهار کرد: از مرداد سال گذشته، به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود واردات کالا به صورت مستقیم از نمایندگی قطع شد، اما خرید از سایر فروشنده‌ها و واسطه‌ها برای تامین بازار به صورت کامل انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل تصریح کرد: پایین آوردن تابلو‌های نمایندگی سامسونگ و ال جی به معنی عدم فروش کالا نیست به گونه‌ای که تعهدات پشتیبانی و خدمات پس از فروش برند سامسونگ کماکان پابرجاست.

وی افزود: برند جی پلاس همان ال جی سابق است به دلیل تحریم‌های بین المللی شرکت ال جی فعالیت‌های خود را محدود کرده است و با برند جدید جی پلاس که شامل ارائه خدمات به تمام محصولات از جمله موبایل، فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

عالیان عنوان کرد: احتمال محدودیت نرم افزار‌های ایرانی در تلفن‌های همراه ال جی و سامسونگ دور از ذهن است و تنها خدمات پولی را به کاربران ایران لغو کرده است.

وی ابراز کرد: انجمن واردکنندگان برای تأمین نیاز بازار تلاش می‌کند فضای هیجانی بازار را مدیریت کند و با تامین نیاز بازار از متضرر شدن مصرف کنندگان در بازار جلوگیری می کنند.

مدیر روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل عنوان کرد: واردات تلفن همراه در دی ماه با افزایش چشمگیری مواجه شد به گونه‌ای که با مازاد عرضه تلفن همراه در بازار مواجه هستیم.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها