کد خبر: 388378
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۲:۴۵:۱۲
| |

حسین قنبری، مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت:

منتظر تصمیم ستاد بحران برای فعالیت دانشگاه‌ها هستیم/ تصمیم رییس جمهور شامل همه استان‌ها نمی‌شود

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر این که صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر ادامه فعالیت آموزشی دانشگاه‌های کشور از شنبه شامل همه استان‌ها نمی‌شود، گفت: ستاد بحران در خصوص وضعیت کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها در استان‌هایی که کرونا ویروس در آن شیوع پیدا کرده است از جمله استان تهران، امروز تعیین تکلیف می‌کنند.

منتظر تصمیم ستاد بحران برای فعالیت دانشگاه‌ها هستیم/ تصمیم رییس جمهور شامل همه استان‌ها نمی‌شود
کد خبر: 388378
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۲:۴۵:۱۲

اعتمادآنلاین| حسین قنبری، مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، ضمن بیان این مطلب به آخرین تصمیمات وزارت بهداشت در خصوص فعالیت آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اشاره کرد و گفت: تمام دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی در هفته جاری فعالیت‌های آموزشی خود را بنا بر تصمیم وزارت بهداشت در برخی استان‌ها تعطیل کرده بودند و در خصوص ادامه فعالیت‌های آموزشی و یا تعطیلی دانشگاه‌ها در استان‌هایی که کرونا ویروس در آن شیوع پیدا کرده امروز در ستاد بحران تصمیم گیری می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: فعلا وضعیت فعالیت آموزشی دانشگاه‌های تهران، از روز شنبه مشخص نیست و صحبت‌های رئیس جمهور در خصوص آغاز به کار فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌های کشور شامل استثنائاتی نیز می‌شود.

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: در خصوص استثنائات تعطیلی دانشگاه‌ها در نواحی که کیس‌های شیوع کرونا ویروس وجود دارد توسط ستاد بحران تصمیم گیری خواهد شد که ما همچنان تصمیم این ستاد هستیم.

قنبری تاکید کرد: در صورتی که ستاد بحران تصمیمی مبنی بر اعلام تعطیلی دانشگاه‌های تهران و برخی مناطق دیگر بگیرند ما به منظور جبران عقب افتادگی کلاس‌های درسی خود در دانشگاه‌ها از ابزار مجازی که امروز نیز توسعه گرفته است، کمک خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر این که در هفته جاری دانشگاه‌های علوم پزشکی دانشجویان را وادار به تخلیه خوابگاه‌های دانشجویی نکردند، گفت: البته دانشجویانی بنا بر تصمیم خود خوابگاه را به مقصد شهر خود ترک کردند اما اجباری به تخلیه آنها از خوابگاه‌ها وجود نداشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها