کد خبر: 389548
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۰۹:۴۷:۵۰
| |

تردد روان در منطقه یک آزاد راه تهران - شمال و محور کندوان

مقام مسئول مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌در حال حاضر در مسیر رفت و برگشت منطقه یک آزاد راه تهران- شمال، آزاد راه قزوین- رشت و محورهای فیروزکوه، کندوان و هراز ترافیک روان است.

تردد روان در منطقه یک آزاد راه تهران - شمال و محور کندوان
کد خبر: 389548
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۰۹:۴۷:۵۰

اعتمادآنلاین| ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت‌: در حال حاضر تردد خودرو در جاده‌ها در ترافیک راه‌ها از طریق 2270 دستگاه تردد شمار رصد می‌شود.

وی ادامه داد: طبق اطلاعات این 2270 دستگاه تردد شمار جاده‌ای کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 8.2 درصد افزایش دارد. در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.7 درصد بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 وکمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه کرج- تهران پرترددترین جاده کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آزاد راه کرج- تهران با 104 هزار و 247 تردد، پرترددترین جاده کشور بود و پس از آن آزاد راه‌های کرج- قزوین و قزوین- کرج در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

تردد روان در منطقه یک آزاد راه تهران- شمال و محورهای هراز و کندوان

محرابی‌نیا اظهار داشت: در حال حاضر در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، کندوان، منطقه یک آزاد راه تهران- شمال، فیروزکوه و آزاد راه قزوین- رشت روان است.

وی بیان کرد: در حال حاضر در محورهای کندوان و هراز بارش پراکنده برف و باران را شاهدیم و در محورهای فیروزکوه، منطقه یک آزاد راه تهران- شمال و آزاد راه قزوین- رشت بارش خاصی گزارش نشده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین- کرج، مقطع ساسانی تا پل فردیس، گفت: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری بارش پراکنده برف و باران در استان‌های تهران، مازندران و البرز نشان می‌دهد.

انسداد 12 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

محرابی‌نیا بیان کرد: در حال حاضر جاده رامیان- شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور شمشک- دیزین، جاده شهداد- نهبندان، در استان کرمان، محور سی‌سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده وازک- بلده در مازندران، محور گنجنامه- تویسرکان در استان همدان و محور پونل- خلخال در استان گیلان و اردبیل به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

وی افزود: همچنین جاده سروآباد- پاوه در استان گلستان، محور خرم‌آباد- پلدختر، جاده خرم‌آباد- الشتر، محور سرابله- هلیلان در استان ایلام و محور کنارگذر شمالی اراک به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها