کد خبر: 390229
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۳:۳۵:۵۱
| |

احتمال پارگی رباط حمیده عباسعلی/ خوش قدم: آسیب عباسعلی جدی است

سرمربی تیم ملی کاراته زنان ایران، آسیب دیدگی حمیده عباسعلی را جدی دانست و گفت: به احتمال زیاد با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.

احتمال پارگی رباط حمیده عباسعلی/ خوش قدم: آسیب عباسعلی جدی است
کد خبر: 390229
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۳:۳۵:۵۱

اعتمادآنلاین| سمانه خوش قدم درباره وضعیت حمیده عباسعلی پس از آسیب دیدگی در ثانیه های پایانی دیدار فینال رقابت های کاراته وان اتریش برابر حریف ایتالیایی، اظهار کرد: فکر می کنم آسیب عباسعلی خیلی جدی است و احتمالا رباطش پاره شده است. اصلا وضعیت خوبی ندارد و حتی نمی تواند راه برود.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران افزود: او برای راه رفتن هم مشکل دارد و با کمک دیگران می تواند حرکت کند. از سویی با هواپیما نمی رویم و برای حرکت به سمت فرانکفورت مجبوریم با قطار برویم که همین امر مشکلات او را بیشتر می کند و شرایط او سخت‌تر هم می‌شود.

وی در پایان گفت: قرار است عباسعلی به تهران منتقل شود تا وضعیت دقیق او پس از بررسی های پزشکان مشخص شود. امیدوارم بتوانیم او را هر چه زودتر در تمرینات تیم ملی به همراه داشته باشیم.

حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان ایران پس از صعود به فینال لیگ جهانی کاراته وان اتریش موفق به کسب سهمیه المپیک 2020 شد اما با این آسیب دیدگی حضور او در المپیک با اما و اگرهای زیادی روبرو شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها