کد خبر: 390410
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۰۸:۵۸:۰۰
| |

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت:

سپاه و پلیس و بسیج را آتش به اختیار کنید تا با مفسدان اقتصادی مبارزه کنند

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: آیا شرم‌آور نیست که توان برخورد سخت و پشیمان‌کننده با یک مشت حرامخوار و مفسد اقتصادی را نداشته باشیم؟! آیا نمی‌توانیم چون صاعقه بر سر این جنایتکاران آدمکش فرود بیاییم و ایران اسلامی را از لوث وجود کثیف آنها پاک کنیم؟

سپاه و پلیس و بسیج را آتش به اختیار کنید تا با مفسدان اقتصادی مبارزه کنند
کد خبر: 390410
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۰۸:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در سرمقاله امروز این روزنامه با اشاره به لزوم مبارزه با مفسدان اقتصادی نوشت:آیا شرم‌آور نیست که توان برخورد سخت و پشیمان‌کننده با یک مشت حرامخوار و مفسد اقتصادی را نداشته باشیم؟! آیا نمی‌توانیم چون صاعقه بر سر این جنایتکاران آدمکش فرود بیاییم و ایران اسلامی را از لوث وجود کثیف آنها پاک کنیم؟


نباید و نمی‌توان از همدست‌های قبیله حرامخوار که در برخی از کانون‌های نظام خزیده‌اند غافل بود، این جماعت اگرچه ‌اندک و کم‌شمارند و با جرأت و بی‌آنکه قصد لاپوشانی در میان باشد می‌توان گفت اکثریت قریب به اتفاق مدیران و مسئولان کشورمان مؤمن و متعهد هستند ولی همین شمار ‌اندک نیز خسارت‌آفرینند.


مسئولان محترم چرا نباید جان‌برکفان نیروی انتظامی و بسیج و سپاه را به میدان آورند و با فرمان «آتش به اختیار» به آنان اجازه بدهند تا با کسب اطلاعات مردمی و بی‌آنکه به عبور از هزار توی اداری نیازی داشته باشند، این حرامخواران قاتل را قلع و قمع کنند؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها