کد خبر: 390836
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۰۹:۲۹:۲۴
| |

زایمان دومین مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از دومین زایمان مادر باردار مشکوک به کرونا در این شهرستان خبر داد.

زایمان دومین مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل
کد خبر: 390836
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ ۰۹:۲۹:۲۴

اعتمادآنلاین| براساس گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، سیدفرزاد جلالی در خصوص این خبر اظهار کرد: روز گذشته مادر باردار 37 ساله اهل بابلسر با علائم تب، سرفه و افزایش ضربان قلب مراجعه کرد که پس از انجام سی تی اسکن و آزمایشات مربوطه احتمال ابتلاء به بیماری کرونا در ایشان بسیار بالا تشخیص داده شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه خوشبختانه پیش‌بینی بیمارستان مجزا برای زایمان اینگونه مادران مشکوک به کرونا را در نظر گرفته است که بیمارستان میناگر از دیروز به این موضوع اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: ختم بارداری برای این مادر باردار در 36 هفته اعلام شد و زایمان توسط تیم زنان و زایمان دانشگاه به سرپرستی خانم دکتر بوذری متخصص زنان و زایمان و خانم دکتر اکبریان متخصص نوزادان با موفقیت انجام شد.

جلالی گفت: نوزاد دختر سالم با وزن 2 کیلو و هفتصد گرم بدنیا آمد.

وی ادامه داد: نوزاد سومین فرزند خانواده است و در بیمارستان کودکان امیرکلا تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد و حال عمومی نوزاد خوب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: این مادر هم پس از زایمان در بیمارستان میناگر تحت نظر قرار دارد و حال عمومی وی مساعد می‌باشد.

آغاز به کار دومین کلینیک معاینه بیماران تنفسی در بابل

طبق اطلاعیه شماره 25 روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل کلینیک امید سابق جهت معاینه مراجعه کنندگان به بیماری‌های حاد تنفسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

بابل ضلع جنوبی بیمارستان آیت الله روحانی (ره) ساعت 8 صبح تا 12 شب

ضمنا فعالیت کیلینک علی بن موسی الرضا (ع) جنب ایستگاه آمل کوچه پاسداران 18 همچنان به قوت خود باقی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها