کد خبر: 391335
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۲:۵۰:۲۶
| |

آخرین خبرها درباره عملیات ادلب؛

پیشروی ارتش سوریه در سراقب ادامه دارد/ حمله گروه‌های مورد حمایت ترکیه در محور ترومبا ناکام ماند

ارتش سوریه در عملیات خود در استان ادلب مناطقی را که گروه‌های مسلح در آن‌ها حضور دارند یکی پس از دیگری آزاد می‌کند.

پیشروی ارتش سوریه در سراقب ادامه دارد/ حمله گروه‌های مورد حمایت ترکیه در محور ترومبا ناکام ماند
کد خبر: 391335
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۵ ۱۲:۵۰:۲۶

اعتمادآنلاین| ارتش سوریه حمله گروه‌های تروریستی مورد حمایت ترکیه را در محور سراقب در حومه جنوب شرقی ادلب دفع و ضربات سهمگینی به تروریست‌ها وارد کرد که به هلاکت یا زخمی شدن شمار زیادی از آنان انجامید.

در همین حال ارتش سوریه به پیشروی خود به سمت منطقه سفوهین از توابع سراقب ادامه داد و به خطوط تدارکاتی گروه‌های مسلح در قمیناس، سرمین و لفتیرا حمله کرد.

خبرنگار العالم در گزارشی از مناطق عملیاتی در حومه ادلب گفت ارتش سوریه به عملیات در تعدادی از محور‌ها در حومه ادلب ادامه داد و حمله گروه‌های مسلح را در محور ترومبا ناکام گذاشت.

ارتش سوریه به مواضع گروه‌های مسلح در محور‌های آفس، سرمین، قمیناس، سفوهین و لفتیرا واقع در حومه‌های شرقی و جنوبی ادلب حمله کرد تا خطوط اول دفاعی آنان را در برابر نیرو‌های در حال پیشروی ارتش سوریه درهم بشکند و این مناطق را از لوث وجود آن‌ها آزاد کند.

یک نیروی سوری گفت: «طرح‌های حساب شده‌ای در محور‌هایی که ارتش سوریه در حال عملیات است در حال اجراست تا جاده‌ها و جاده ام -5 واقع در بین سراقب و جسر الشغور و لاذقیه آزاد شود. با وجود حمایت‌های ترکیه از شبکه‌های تروریستی و تلاش‌هایش برای بالا بردن روحیه آنان، سربازان ما خدا را شکر در همه خطوط و محور‌ها به شدت حال تلاشند.»

خبرنگار العالم گفت: در مناطق آزاد شده، تعداد زیادی تونل دیدیم که گروه‌های مسلح برای جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه احداث کرده‌اند. تحول چشمگیر در منطقه سراقب نیز استقرار پلیس نظامی روسیه در آن و برخی نقاط در جاده بین المللی است. این موضوع باعث بازدارندگی ترکیه و گروه‌های مسلح مورد حمایت آنکاراست تا جلوی هرگونه حمله آنان به شهر سراقب گرفته شود.

روستا‌هایی که گروه‌های مسلح در آن‌ها حضور دارند یکی پس از دیگری سقوط می‌کند و به دست ارتش سوریه می‌افتد. ارتش سوریه به پیشروی خود با هدف تأمین امنیت کامل جاده بین المللی سراقب به لاذقیه ادامه می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها