کد خبر: 391484
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۰۹:۴۶:۲۳
| |

شهرام کوسه غراوی،نماینده مینو دشت در مجلس: 

آمار مبتلایان به کرونا در استان گلستان تصاعدی پیش می‌رود/ معوقات پزشکان و پرستاران پرداخت شود

شهرام کوسه غراوی، نماینده مجلس درباره بیماری کرونا و وضعیت کادر پزشکی گفت: به نظر من اصل موضوع انگیزه و انرژی دادن است و هر چقدر انگیزه و انرژی بیشتر شود کمبودها می تواند جبران و برطرف شود.

آمار مبتلایان به کرونا در استان گلستان تصاعدی پیش می‌رود/ معوقات پزشکان و پرستاران پرداخت شود
کد خبر: 391484
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۰۹:۴۶:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ شهرام کوسه غراوی، نماینده مجلس دهم در رابطه با وضعیت بیماری کرونا در حوزه انتخابیه خود گفت: اوضاع استان گلستان خیلی خوب نیست و آمارهایی که داده می‌شود خیلی آمار واقعی نیست. من از رئیس و معاونان دانشگاه سوال که می‌کنم حجم کسانی که کرونا گرفتند خیلی به صورت تصاعدی پیش می‌رود. ان‌شاالله بتوانند مهار کنند، آمار خوشحال‌کننده‌‌ای نیست. امیدوارم تمهید ویژه‌ای بیاندیشند تا حداقل کنترل شود.

نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس درباره در اختیار داشتن تجهیزات مورد نیاز درمان کرونا در بیمارستان‌ها گفت: به اندازه کافی و به آن صورت تجهیزات نیست و کمبود تخت واقعا در بیمارستان‌ها حس می‌شود.ان‌شاالله تجهیزات بیشتری بیاید و انگیزه و انرژی مضاعفی به پرستاران و پزشکان داده شود. مثلا معوقاتی که مربوط به اول سال بوده پرداخت نشده که در حداقل قضیه باید پرداخت شود و آقای نمکی حتما تمهید کنند تا مبالغ این عزیزان پرداخت شود تا پرستاران و پزشکان بتوانند با انگیزه و انرژی بیشتری کار کنند.

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا با کمبود پزشک و کادر درمانی هم مواجه هستید یا خیر گفت: به نظر من اصل موضوع انگیزه و انرژی دادن است و هر چقدر انگیزه و انرژی بیشتر شود کمبودها می‌تواند جبران و برطرف شود.

وی در بیان ارزیابی خود از رعایت نکات بهداشتی توسط مردم استان گلستان نیز گفت: مردم رعایت می‌کنند ولی باز هم باید بیشتر رعایت کنیم و هر چقدر بیشتر رعایت کنیم به همان نسبت بهتر می‌توان این بیماری را کنترل کرد. دیروز یکی از موکلان زنگ زد و ما سریعا با استان هماهنگ کردیم اما پیشنهاد آنها این بود که با توجه به اینکه حجم خیلی خفیف است اگر در خانه قرنطینه شوند معالجات می‌تواند بهتر صورت گیرد چون در بیمارستان ازدحام زیاد است. برای همین اگر مردم خودشان بیشتر رعایت و کنترل کنند تا آسیب‌ها به حداقل برسد، در سریع‌ترین زمان کرونا در کل کشور، استان و حوزه انتخابیه ما مهار شود.

کوسه غراوی تاکید کرد: مردم باید نکات بهداشتی را خیلی رعایت کنند مثل استفاده از دستکش، مواد ضدعفونی کننده و ماسک. همچنین مردم باید در ارتباط‌گیری دقت کنند و نرفتن به جاهای شلوغ و فضاهای سربسته را مورد توجه قرار دهند فقط باید برای خریدهای اضطراری بیرون بروند. آمار هم از مراجع رسمی گرفته شود خیلی بهتر است.

منبع: ایلنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها