کد خبر: 391595
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۴:۰۷:۲۳
| |

قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس:

عملکرد مجلس یازدهم هر 6 ماه به مردم گزارش داده شود/ مرکز پژوهش‌ها تغییر رویه دهد

قاسم ساعدی، منتخب مردم دشت آزادگان در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه پارلمان آتی باید برای رفع مشکلات کشور خط‌شکن و بن‌بست‌شکن باشد، خواستار گزارش عملکرد هر 6 ماه یکبار به مردم و تغییر رویه مرکز پژوهش‌های مجلس شد.

عملکرد مجلس یازدهم هر 6 ماه به مردم گزارش داده شود/ مرکز پژوهش‌ها تغییر رویه دهد
کد خبر: 391595
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ ۱۴:۰۷:۲۳

اعتمادآنلاین| ‌ قاسم ساعدی، نماینده مجلس دهم و منتخب مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس یازدهم درباره مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت مجلس آتی اظهار داشت: مجلس یازدهم باید بر محور معیشت تمرکز ویژه‌ای باز کند؛ چراکه این مجلس باید تلاش کند ضمن تسهیل‌گری امورات مختلف اقتصادی و معیشتی، مشکلات، سختی‌ها، تورم و گرانی را کاهش داده و سنگینی این بار را از دوش خانواده‌ها برداشته و تولید و اشتغال را در کشور افزایش دهد.

وی افزود: ما در حال حاضر درگیر بحران معیشتی و اقتصادی هستیم که مجلس یازدهم می‌تواند ضمن رفع خلاءهای موجود و رفع موانع تولید اقدامات اساسی انجام دهد.

مجلس یازدهم به دور از شعارزدگی، موانع مردم را حذف کند

منتخب مردم دشت آزادگان در مجلس یازدهم تصریح کرد: ظرفیت‌ها، قابلیت‌های مختلفی در کشورمان و استان‌های مختلف وجود دارد که این مجلس و دولت می‌توانند ضمن شناسایی این پتانسیل‌ها و بالفعل کردن این موضوع بر اساس سیاست‌های بالادستی و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل گام‌های اساسی را برای رفع مشکلات مردم و به ویژه بهبود وضع تولید و اشتغال نه در شعار، بلکه در مقام عمل این اقدامات را دنبال کنند.

ساعدی گفت: مجلس یازدهم باید کمتر از مجالس قبلی شعار داده و در میدان عمل بتواند باری از دوش مردم بردارد و خود را خدمتگزار واقعی مردم بداند؛ چراکه مردم مطالبات به‌حقی دارند، ضمن اینکه نمایندگان مجلس هم باید بکوشند شأن و جایگاه وکالت مردم را حفظ کرده و با برنامه‌های اجرایی و کارساز و به روز مشکلات جامعه را بکاهند.

مردم خواهان حضور مسئولان در میادین برای رفع مشکلات هستند

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مجلس یازدهم منشا خدمات و برکات فراوانی برای ملت باشد و بتواند با تصویب برنامه‌ها به ویژه در روزها و هفته‌های ابتدایی به مردم کشورمان نشان دهد که برای ایفای وظایف 4 ساله‌اش کاملا آماده است.

منتخب مردم دشت آزادگان در مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس یازدهم باید در پایان هر 6 ماه به ملت ایران گزارش دهد که چه میزان توانسته دغدغه‌های مردم را کاهش داده و در روند و جریان امور و کارهای کشور راهگشا بوده است، ضمن اینکه وقتی این گزارشات اعلام می‌شود مردم هم با محورهای کارهای صورت‌گرفته در مجلس آشنا شده و می‌تواندن با ارائه پیشنهادات و انتقادات وکلایشان را برای ایفای بهتر وظایفشان در پارلمان یاری کنند.

مجلس آتی باید مردمی‌ترین مجلس بعد از انقلاب باشد

ساعدی گفت: مجلس یازدهم باید خط‌شکن و بن‌بست‌شکن باشد و وقتی بیکاری سایه سنگینی را بر خانواده‌ها انداخته است باید مجلس آتی نشان دهد که مردمی‌ترین مجلس بعد از انقلاب است.

وی اضافه کرد: مردم به اندازه کافی شعار شنیده‌اند و خواهان مسئولانی هستند که در میدان عمل حاضر شده و با ارائه درمان برای مشکلات کشور راهگشا هستند.

منتخب مردم دشت آزادگان در مجلس یازدهم تصریح کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس و کارشناسان مختلف پارلمان باید تغییر رویه داده و بکوشند تولید محتوایشان منطبق با رفع نیازهای فعلی کشور بوده و خود را به روز کنند؛‌ چراکه گزارشات آنها خوراک اصلی نمایندگان محسوب می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها