کد خبر: 391934
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۴:۰۰:۲۲
| |

رییس فدراسیون کاراته:

امید زیادی به حضور عباسعلی در المپیک داریم

رییس فدراسیون کاراته، گفت: با صحبت‌هایی که پزشک معالج «حمیده عباسعلی» انجام داد و دعای خیر مردم، امید زیادی به حضور بانوی کاراته‌کای کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو داریم.

امید زیادی به حضور عباسعلی در المپیک داریم
کد خبر: 391934
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۴:۰۰:۲۲

اعتمادآنلاین| سیدحسن طباطبایی اظهار داشت: عباسعلی امروز مرخص شد و اکنون باید روزی 2 نوبت فیزیوتراپی داشته باشد.

عباسعلی زانوی خود را در هانوفر آلمان جراحی کرد تا زودتر از موعد مقرر بتواند به میادین بازگردد. او از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود.

رییس فدراسیون کاراته در خصوص زمان بازگشت ملی‌پوش تیم زنان ایران به کشور، گفت: او تا هر زمانی‌که پزشک معالج تشخیص دهد همراه با «سمانه خوش‌قدم» سرمربی تیم ملی زنان ایران در آلمان خواهد ماند.

وی در خصوص نحوه پرداخت هزینه‌های درمان عباسعلی در آلمان، عنوان کرد: بخش عمده‌ای از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت شد و وزارت ورزش نیز حمایت‌های بی‌دریغی از ما داشت. باید از مسعود سلطانی‌فر، سیدرضا صالحی‌امیری و مهدی علی‌نژاد به خاطر حمایت‌ها و پیگیری‌هایی که داشتند، قدردانی کنم.

رییس فدراسیون کاراته گفت: امروز نیز با پزشک معالج صحبت داشتم و بسیار امیدوارم که عباسعلی به المپیک برسد.

وی در مورد لغو کارته وان مراکش و بلاتکلیفی تیم‌های ملی زنان و مردان ایران که اکنون تمرینات خود را در فرانکفورت پیگیری می‌کنند، توضیح داد: روز دوشنبه جلسه فدراسیون جهانی و مسوولان ستاد المپیک، انجام می‌شود. منتظر تعیین و تکلیف شرایط هستیم و سپس زمان بازگشت تیم‌ها به کشورمان را مشخص می‌کنیم.

سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 که آخرین رقابت گزینشی المپیک از طریق رنکینگ سیستم است، قرار بود از 23 اسفندماه در شهر رباط مراکش آغاز شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا، لغو شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها