محمدرضا صباغیان، نماینده مردم مهریز و بافق، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اولویت فعلی دولت و مجلس مهار و کنترل ویروس کروناست/ معیشت مردم باید مد نظر مجلس یازدهم قرار گیرد/ مجلس یازدهم با دولت تعامل نداشته باشد، دودش در چشم مردم می‌رود/ سال 99 یا باید تورم کنترل شود یا حقوق‌ها افزایش یابد

محمدرضا صباغیان، نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس، گفت: در شرایط فعلی اولویت مجلس و دولت باید مهار و کنترل ویروس کرونا باشد. وظیفه بعدی مجلس یازدهم هم توجه ویژه به معیشت و اقتصاد مردم است؛ یعنی یا تورم مهار شود یا حقوق کارمندان و کارگران متناسب با وضعیت تورمی افزایش یابد.

اولویت فعلی دولت و مجلس مهار و کنترل ویروس کروناست/ معیشت مردم باید مد نظر مجلس یازدهم قرار گیرد/ مجلس یازدهم با دولت تعامل نداشته باشد، دودش در چشم مردم می‌رود/ سال 99 یا باید تورم کنترل شود یا حقوق‌ها افزایش یابد
کد خبر: 392631
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در روزهایی که ویروس کرونا (بیشتر بخوانیم) همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است منتخبان مجلس یازدهم به جای پرداختن به مسائل دیگر، ترجیح می‌دهند مجلس و دولت دست به دست هم دهند و مقابله و مبارزه با شیوع ویروس کرونا را در دستور کار خود بگذارند (بیشتر بخوانیم) .

محمدرضا صباغیان، نماینده فعلی بافق و مهریز و منتخب مجلس یازدهم، به اعتمادآنلاین، گفت که قبل از هر کار دیگری اول باید با کرونا مقابله کرد، بعد به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم پرداخت.

اولویت مجلس و دولت باید حفظ جان مردم باشد

محمدرضا صباغیان با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: فعلاً که کشور درگیر ویروس کروناست و اولویت دولت و مجلس باید کنترل و مهار این ویروس و حفظ جان و سلامت مردم باشد.

کرونا

اولویت دولت و مجلس باید کنترل و مهار ویروس کرونا و حفظ جان و سلامت مردم باشد.

منتخب مردم مهریز و بافق در مجلس یازدهم اظهار کرد: در شرایط فعلی اولویت کشور مهار و کنترل ویروس کروناست. وظیفه بعدی هم رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم است که مجلس یازدهم باید به آن توجه ویژه نشان دهد.

صباغیان ادامه داد: توجه به شرایط اقتصادی مردم در سال 99 و کنترل و مهار تورم یا افزایش و متناسب‌سازی حقوق کارکنان و کارگران با تورم اقتصادی، مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید مد نظر مجلس یازدهم قرار گیرد و سعی داریم در این راستا قدم‌های جدی برداریم.

بعد نظارتی مجلس یازدهم باید تقویت شود

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس دهم تاکید کرد: البته پرداختن به موضوع معیشت و اقتصاد مردم بدون نظارت مجلس محقق نمی‌شود. مجلس یازدهم باید بعد نظارتی خود را تقویت کند، چراکه بدون تقویت بعد نظارتی نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.

مجلس یازدهم باید بعد نظارتی خود را تقویت کند، چراکه بدون تقویت بعد نظارتی نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.

صحن مجلس

این نماینده دور دهم و منتخب مجلس یازدهم تاکید کرد: مجلس یازدهم باید بعد نظارتی خود را تقویت کند تا بتواند به طور جدی به کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بپردازد.

مجلس باید ضمن حفظ جایگاه نظارتی خود با دولت تعامل برقرار کنند

صباغیان در پایان، یک سال باقی‌مانده از عمر دولت فعلی و تلاقی آن با مجلس تمام‌اصولگرای یازدهم را چنین پیش‌بینی کرد: باید در شرایط فعلی بین مجلس و دولت تعامل برقرار باشد. اگر دولت ساز خودش را بزند و مجلس ساز دیگری کوک کند، دودش در چشم مردم می‌رود. به همین دلیل مجلس باید ضمن حفظ جایگاه نظارتی خود، با دولت تعامل داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها