کد خبر: 392686
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۸:۱۸:۰۰
| |

حسین هاشمی تختی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

مسافرت‌ها علاوه بر مقصد از مبداء هم جلوگیری شود/ حق نوار مرزی پرسنل بهداشت و درمان هرمزگان تا پایان اسفند پرداخت می‌شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس از قول وزیر بهداشت و درمان مبنی بر پرداخت حق نوار مرزی پرسنل بهداشت و درمان هرمزگان، تا پایان ماه جاری خبر داد.

مسافرت‌ها علاوه بر مقصد از مبداء هم جلوگیری شود/ حق نوار مرزی پرسنل بهداشت و درمان هرمزگان تا پایان اسفند پرداخت می‌شود
کد خبر: 392686
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۸:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین هاشمی تختی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس، صبح امروز(20 اسفندماه) با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، با اشاره به جلسه کمیسیون عمران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر بهداشت و درمان و معاونان این وزارتخانه گفت: این نشست پیرامون کرونا و وضعیت کلی آن تشکیل و مقرر شدبا بررسی‌های لازم برای پزشکان و پرستاران به عنوان قشری که در خط مقدم جبهه سلامت هستند، شرایط و مزایای مناسبی با هدف قدردانی، تشویق و احقاق حقوق این عزیزان توسط وزارتخانه مربوطه فراهم شود.

وی ادامه داد: همچنین در حاشیه این جلسه پیرامون درخواستی که سازمان نظام پرستاری هرمزگان مبنی بر برقراری حق و حقوق نوار مرزی دست اندرکاران و پرسنل بهداشت و درمان استان خطاب به بنده نوشته شده بود، با وزیر بهداشت و درمان صحبت و رایزنی صورت گرفت که دکتر نمکی در این راستا با هدف پرداخت این حق و حقوق دستورات لازم را صادر کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: طبق قولی که از وزیر بهداشت گرفتیم پرسنل بهداشت و درمان استان، تا قبل از عید امسال از این حق خود بهره مند خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه امیدوارم این وعده عملی شود، اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد مسافرت ها علاوه بر مقصد از مبداء هم جلوگیری شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها