آرش حسینی میلانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد:

لزوم صیانت از پارک‌های جنگلی شهر تهران

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کاهش سطح پارک‌های جنگلی شهر تهران ظرف سال‌های گذشته بر لزوم صیانت از این پارک‌ها تأکید کرد.

لزوم صیانت از پارک‌های جنگلی شهر تهران
کد خبر: 392861
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۱:۳۵:۲۵

اعتمادآنلاین| آرش حسینی میلانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا در تذکری با اشاره به تلاش‌های کادر درمانی ظرف روزهای گذشته در موضوع شیوع کروناویروس گفت: درود می‌فرستم به کادر درمانی که در سراسر کشور در خط مقدم مبارزه با کروناویروس هستند و امیدوارم کمبودهایی که از نظر اقلام حفاظتی برای کادر درمانی وجود دارد هر چه زودتر رفع و این اقلام برای آن‌ها تأمین شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درگذشت نخستین رییس سازمان حفاظت محیط زیست اسکندر فیروز را تسلیت گفت و افزود: ایشان خدمات بسیاری داشتند و ایجاد مناطق چهارگانه حفاظتی در کل کشور یکی از موضوعاتی بود که با تلاش‌های ایشان به ثمر نشست.

میلانی با تأکید بر لزوم صیانت از پارک‌های جنگلی شهر تهران در تذکر خود تأکید کرد: این پارک‌ها قدمتی بیش از 50 سال دارند لذا ما موظف هستیم این پارک‌ها را توسعه دهیم و آنچه به عنوان دارایی سبز شهر تهران محسوب می‌شود به طور کامل مورد حراست و حفاظت قرار گیرد.

وی ادامه داد: برخی از این پارک‌ها ظرف سال‌های گذشته دچار کاهش سطح شده‌اند. مثلا پارک جنگلی سرخه حصار از سال 1369 تاکنون نزدیک به 100 هکتار از اراضی خود را به دلایل مختلفی همچون اختصاص به تأسیسات مختلف شهری واگذار کرده‌اند. برای پارک چیتگر نیز شرایط به همین شکل بوده است لذا باید این پارک‌ها مورد حفاظت جدی قرار گیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها